آخرین عناوین

چهارشنبه 17 شهريور 1395-17:10 کد خبر:31903

خیانت همسر حادثه ساز شد:

قتل بخاطر ارتباط کثیف زن متاهل با مرد غریبه در نکا

مرد جوان نکایی وقتی به رفت و آمد‌های همسرش مشکوک شد،نقشه جنایت هولناکی را طراحی و اجرا کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر، مرد جوان وقتی به رفت و آمد‌های همسرش مشکوک شد نقشه جنایت هولناکی را طراحی و اجرا کرد،او پس از قتل شبانه مرد جوان، جسد خون آلودش را درگورستان روستا رها کرد.

براساس این گزارش، ساعاتی بعد پیکر خونین مرد 35 ساله از سوی اهالی روستا پیدا شد،یکی از اهالی روستای «کلبستان» شهرستان نکا نیمه شب دوشنبه، هنگام عبور از حاشیه قبرستان روستا ناگهان مردی را دید که بی‌حرکت کنار قبری روی زمین افتاده است.

وی که با دیدن این صحنه متعجب شده بود بلافاصله چند تن از اهالی روستا را باخبرکرد وبعد هم دسته جمعی راهی گورستان شدند،آنان وقتی به چند متری مرد ناشناس رسیدند چند بار او را صدا کردند اما پاسخی نشنیدند، بنابراین با پلیس 110 تماس گرفته وآنهارا درجریان ماجرا قراردادند.

دقایقی بعد خودروی گشت پلیس به محل حادثه رسید ومأموران در بررسی‌های مقدماتی دریافتند قربانی حادثه با ضربات کارد و جسم نوک تیز  از پا در آمده است.

بدین ترتیب جسد با دستور بازپرس کشیک جنایی برای انجام بررسی‌های تخصصی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

پزشکان قانونی هم اعلام کردند مرد جوان بر اثر اصابت ضربات مرگبار کارد به سینه و پهلویش به قتل رسیده است، این درحالی بود که تحقیقات مأموران نیزنشان می‌داد مرد جوان ناشناس درمحل دیگری به قتل رسیده وبعد هم جسدش به گورستان منتقل شده است.

بدین ترتیب کارآگاهان پلیس جنایی شهرستان« نکا»دراستان مازندران، تجسس‌های ویژه برای کشف راز جنایت را در دستور کار قرار دادند.

 درادامه مشخص شد قربانی جنایت از ساکنان شهرستان گلوگاه است، بدین ترتیب با شناسایی خانواده مقتول، تحقیقات جنایی وارد مرحله تازه‌ای شد.

در جریان همین تحقیقات روشن شد از مدتی قبل این مرد با خانواده‌ای از ساکنان غیربومی منطقه ارتباط داشته است.

با به دست آمدن این سرنخ، پلیس حرکات و رفت و آمدهای خانواده مورد نظر را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار داد تااینکه کارآگاهان به مرد 21 ساله‌ای مشکوک شدند.

بنابراین مرد جوان برای بازجویی‌های پلیسی بازداشت شد، وی در حالی که درنخستین مراحل تحقیق سعی داشت خود را در این ماجرا بی‌گناه جلوه دهد وقتی با ارائه دلایل و مستندات پلیس روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و به تشریح جزئیات جنایت پرداخت.

مدتی بود که به رفتارهای همسرم مظنون شده بودم تا اینکه پی بردم او با مردی ارتباط پنهانی دارد،درحالی که بشدت عصبانی شده بودم، ماجرا را با یکی از دوستانم در میان گذاشته و از او خواستم کمکم کند، بعدهم باطرح نقشه‌ای، مردمزاحم را به محل قرار کشاندیم.

پس از سوارشدن به خودروی پرایدش مشاجره تندی بین ما رخ داد و من که بشدت عصبانی شده بودم با کارد او را تهدید کردم، اما ناگهان نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که متوجه شدم او را کشته ام، بنابراین برای اینکه رازقتل فاش نشود جسد را به گورستان یکی از روستاهای «نکا» برده و همانجا رهایش کردیم.

با توجه به این اعتراف‌ها، همدست عامل اصلی جنایت نیز شناسایی و بازداشت شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :