آخرین عناوین

پنجشنبه 18 شهريور 1395-14:17 کد خبر:31915

پایگاه خبری پلیس خبر داد:

برگزیده اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

دستگيری جاعل و کلاهبردار 5 ميلياردي / دستگيری سارقان داخل خودرو /کشف 6 هزار نخ سيگار قاچاق /انهدام باند سارقان منزل /دستگيري سارق کيف قاپ /کشف شکلات قاچاق /دستگيري سارقين احشام


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل پايگاه خبري پليس ،مهمترین اخبار ناجای مازندران به شرح ذیل می باشد:

دستگيری جاعل و کلاهبردار 5 ميلياردي در بابل

فرمانده انتظامي استان مازندران از شناسايي و دستگيري جاعل و کلاهبردار پنج ميليارد ريالي که با صدور چک هاي جعلي و بلامحل اقدام به کلاهبرداري مي کرد،خبر داد .

سيد محمود ميرفيضي با اعلام اين خبر، افزود: در پي مراجعه تعدادي از شهروندان از شهرستان هاي بابل و قائم شهر به پليس آگاهي مبني براين که فردي با ارئه چک و مدارکي جعلي اقدام به خريد کالا از آنان کرده است ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي اين دو شهرستان قرار گرفت .

وي افزود: در اجراي اين ماموريت ، ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي شهرستان بابل موفق به شناسايي متهم شدند.

مير فيضي ،خاطر نشان کرد: ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي ، متهم  32 ساله ، ساکن يکي از شهرستان هاي غرب مازندران را در حال تردد به يکي از شهرستان هاي همجوار دستگير کردند.

به گفته فرمانده انتظامي استان ، متهم در بازجويي ها تاکنون به کلاهبرداري از 6 نفر به مبلغ پنج ميليارد و 580 ميليون ريال با ارائه چک و مدارکي جعلي اعتراف کرد .

مير فيضي در خاتمه ، اظهار داشت :متهم که عمدتا با ارائه چک هاي جعلي اقدام به خريد تجهيزات کشاورزي مي کرد، پس از تشکيل پرونده طي حکمي از سوي مراجع قضائي روانه زندان شد .

دستگيری سارقان داخل خودرو با 12 فقره سرقت در قائم شهر

سرپرست فرماندهی انتظامي شهرستان "قائم شهر"، از دستگيري شش سارق داخل خودرو و كشف 12 فقره سرقت خبر داد.              

مهری گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان قائم شهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری های 11 و 12 این فرماندهی ضمن تقویت گشت های انتظامی و پوشش انتظامی مناطق جرم خیز، با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي، موفق شدند، سارقان را شناسايي و در دو مرحله عمليات شش متهم به سرقت را دستگير کنند.

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، تصریح کرد : متهمان در تحقيقات و بازجویی های فنی پلیس، به 12 فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهر، اقرار کردند.

وی تصريح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف 6 هزار نخ سيگار قاچاق در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 6 هزار نخ سيگار قاچاق و دستگيري يک قاچاقچي در اين شهرستان خبر داد.

ولي الله گنجيان مقدم گفت: ماموران مبارزه با جرائم اقتصادي و قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان آمل هنگام كنترل خودرو هاي عبوري محورهاي مواصلاتي شهرستان به يک دستگاه خودروي پرايد مشکوک شده و متوقف کردند.

وي افزود: ماموران در بازرسي از اين خودرو قريب به 6 هزار نخ سيگار قاچاق و 10 بسته توتون قاچاق که به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود ، کشف کردند. سرهنگ گنجيان با اشاره به دستگيري فرد قاچاقچي بيان داشت: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شده و خودوري مذکور نيز روانه پارکينگ شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان تصريح کرد: در بسياري موارد استعمال دخانيات ساده نقطه شروع گرايش به معضل خانمانسوز اعتياد به مواد مخدر است، از اينرو تلاش پليس در جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر نيازمند مشارکت عمومي است.

انهدام باند سارقان منزل در بهشهر

جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران از انهدام باند سارقان منزل و کشف اموال مسروقه دو ميليارد ريالي در شهرستان بهشهر خبر داد .

مهراب رياحي گفت : در پي دريافت خبري مبني بر وقوع يک فقره سرقت منزل در رستم کلاء شهرستان بهشهر ، رسيدگي موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 13 اين شهرستان قرار گرفت .

جانشين فرمانده انتظامي مازندران ، افزود:ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي و با بررسي هاي همه جانبه موفق شدند، سه سارق حرفه اي منزل که با بازکردن گاو صندوق اين منزل اشياء گران قيمت ، اسناد ، مدارک و اوراق بهادار به ارزش دو ميليارد ريال را سرقت کرده بودند، شناسايي کنند .

رياحي تصريح کرد:سارقان که پس از سرقت اموال در يکي از شهرستان هاي همجوار مخفي شده بودند در عملياتي ضربتي و در کمتر از چند ساعت توسط ماموران دستگير شدند .

وي خاطر نشان کرد : مقادير قابل توجهي طلاجات، اوراق بهادار،برگه هاي سهام و اسناد منزل سرقتي از مخفيگاه اين سه متهم کشف شد.

رياحي در خاتمه ، استفاده از قفل هاي ضد سرقت ، نگهداري نکردن اشياء و اموال قيمتي و توجه به هشدارهاي انتظامي را از مهمترين راه هاي پيشگيري از سوء استفاده سارقان عنوان کرد .

دستگيري سارق کيف قاپ با 2 فقره سرقت در شهرستان نور

 جانشين فرمانده انتظامي شهرستان نور، از شناسايي و دستگيري سارق کيف قاپ و کشف دوفقره کيف قاپي در اين شهرستان خبر داد.

علي قيصري با اعلام اين خبر، اظهار داشت:در پي وقوع دو فقره کيف قاپي  در يکي از خيابان هاي حومه شهر  رسيدگي به موضوع با تشکيل تيم ويژه اي در دستور کار مأموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود:ماموران با انجام تحقيقات جامع و همه جانبه و بررسي نحوه وقوع جرم به فردي بهويت «م – ق» مظنون و در اقدامي غافلگيرانه متهم را در مخفيگاه وي دستگير  کردند.

سرگرد قيصري ادامه داد: متهم در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس، به دو فقره کيف قاپي اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

کشف شکلات قاچاق به ارزش52 ميليون ريال در مياندورود

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود از کشف 150 هزار عدد شکلات قاچاق از يک دستگاه خودروي نيسان در اين شهرستان خبر داد .

ذات الله رضواني  فرمانده انتظامي شهرستان مياندرود گفت : در اجراي طرح برخورد با ورود و عرضه کالاي قاچاق ، ماموران انتظامي  شهرستان در حين اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي به يک دستگاه خودروي نيسان حامل مواد خوراکي مشکوک شدند .

فرمانده انتظامي مياندورود ، افزود: با قرار گرفتن موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پليس آگاهي شهرستان ، خودروي مورد نظر متوقف و در بازرسي از آن 150 هزار عدد شکلات قاچاق کشف شد .

رضواني ارزش کالاي قاچاق کشف شده را بالغ بر 52 ميليون و500 هزار ريال عنوان کرد و گفت : کالاي کشف شده پس از سير مراحل قانوني تحويل اداره بازرگاني شهرستان شد .

فرماندهي انتظامي شهرستان مياندورود درخاتمه از شهروندان خواست :در صورت مشاهده هرگونه جرائم از قبيل حمل موادمخدر و کالاي قاچاق با مرکز فوريت هاي پليس 110 تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان و مجرمان اقدام شود.

دستگيري سارقين احشام و کشف 4 فقره سرقت در شهرستان نور

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان نور، از شناسايي و دستگيري سارقان احشام و کشف چهار فقره سرقت در اين شهرستان،خبر داد.

علي قيصري با اعلام اين خبر، اظهار داشت:در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح مناطق ييلاقي شهرستان نور، رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود:ماموران کلانتري 12 رويان با انجام اقدامات گسترده پليسي موفق شدند، يک دستگاه وانت نيسان  با دو سرنشين را که در حال سرقت احشام در يکي از روستاهاي کوهستاني شهرستان بودند شناسايي و دستگير کنند.

جانشين فرمانده انتظامي نور، تصريح کرد: سارقان با مخدوش کردن پلاک خودرو در حال سرقت يک راس گاو بودند که توسط ماموران دستگير شدند.

سرگرد قيصري ادامه داد: اين متهمان که داراي سابقه سرقت نيز مي باشند،در بازجوئي هاي فني تاکنون به چهار فقره سرقت احشام اعتراف کردند.

وي گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :