آخرین عناوین

شنبه 20 شهريور 1395-9:2 کد خبر:31921

انتقاد شدید نماینده ولی فقیه در استان مازندران :

آمارهای دروغین دولت در مازندران؟! /بعضی مسئولان با دروغ گفتن راه به جایی نخواهند برد!

نماینده ولی فقیه گفت:بهتر است به جای فرار از مسئولیت و آمارسازی فله ای ،یک بار برای همیشه دروغ را از دستورکار خارج نمائیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،آیت الله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران، اظهار کرد: بسیاری از افراد جامعه جنس داخلی خریداری نمی‌کنند چون جنس داخلی ما کیفیت لازم را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه باید صنایع خود را تقویت کنیم و خودروهای بی‌کیفیت تولید نکنیم، افزود: بعضی‌ها با قرض و وام خودروهای بی‌کیفیت می‌خرند که این مسئله اصلاً صلاح جامعه نیست.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه باید صنایع استاندارد و اطمینان تولید فراهم شود، ادامه داد: لباس خوب تولید و عرضه شود و اگر مناسب تولید شود کشورهای دیگر هم از ما خریداری می‌کنند.

طبرسی با تأکید بر اینکه باید در صنعت هم تقوا داشته باشیم و تقوا فقط برای دین نیست، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، صنعت کشور را تقویت می‌کند و باید به‌دنبال اجرای کامل اقتصاد مقاومتی در جامعه باشیم.

وی با انتقاد از فروش برنج‌های نامرغوب به‌جای برنج باکیفیت طارم به مردم و تولید محصولات نامرغوب در داخل کشور، گفت: مخلوط کردن برنج‌های نامرغوب با برنج طارم اصلاً شایسته نیست و همین مسائل موجب گرفتاری جامعه می‌شود.

امام جمعه ساری با یادآوری اینکه 48 مازندرانی در فاجعه منا به شهادت رسیدند که این مسئله داغ بزرگی است، افزود: امیدواریم هرچه زودتر انتقام فاجعه منا از رژیم سفاک آل‌سعود گرفته شود.

طبرسی با بیان اینکه عربستان از ثروتمندترین کشورهای دنیا است اما سرمایه‌های آن در راه‌های نادرست و سلاح‌های جنگی علیه مسلمانان هزینه می‌شود، تصریح کرد: عربستان کشوری فاسد و ظالم است و لیاقت خادمی حرمین شریفین را ندارد.

وی با اشاره به حمله رژیم آل سعود به یمن و کشتار مسلمانان جهان، عنوان کرد: حکومت‌های فاسد فاجعه‌ای مانند فاجعه منا ایجاد می‌کنند و این فاجعه هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جنایات آل‌یهود و آل‌سعود هیچ‌گاه از ذهن ملت‌های مسلمان جهان فراموش نمی‌شود و جنایات آنها همیشه در ذهن‌ها باقی می‌ماند، عنوان کرد: فاجعه منا مانند دیگر مراسم‌های تاریخی باقی می‌ماند و ملت‌های مسلمان همیشه برای ریشه‌کن شدن آل‌سعود دعا می‌کنند.

طبرسی با اشاره به طوفان و سیل اخیر در مازندران، گفت: بعضی آقایان مسؤول در مواجه با بحران به مردم فقط قول می‌دهند اما عمل نمی‌کنند.

وی با قدردانی از فرستاده رئیس جمهور برای پیگیری طوفان و سیل در مازندران، ادامه داد: از دولت می‌خواهیم مصوباتی که درباره بحران مازندران به مردم داده شد، محقق کند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه در سیل نکا و برف غرب استان چیزی از مسؤولان ندیدیم، اضافه کرد: در طوفان اخیر 170 میلیارد تومان خسارت به استان وارد شد و امیدواریم خسارت‌های وارد شده هرچه زودتر جبران شود.

طبرسی با اشاره به اینکه در گذشته برف 15 میلیارد تومان به غرب استان وارد شد اما هیچ کمکی به مردم نشد، افزود: مسؤولان فقط به وعده اکتفا نکنند و وعده‌های خود را اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه آمارهای افتتاح پروژه‌های سفر وزیر ارتباطات به مازندران طوری بود که موجب گلایه‌مندی شد، ادامه داد: آمار پروژه‌های افتتاح سفر وزیر ارتباطات به مازندران نادرست بود و با پیگیری ها مشخص بود این آمار و ارقام ها کمتر بوده است... باید با مردم راستگو بود و بعضی مسئولان با دروغ گفتن راه به جایی نخواهند برد.

این اظهارات صریح و شفاف که البته لازمه اصلاح امور هستند بیان کننده بسیاری از ناهنجاری ها در دستگاه های دولتی به شمار می آیند که تعدادی از مسئولان را وادار می کند تا برای رسیدن به اهدافشان دست به هر اقدامی از جمله عدم صداقت با مردم بزنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه دیگر دروغ گفتن به مردم بس است و با مردم راست‌گو باشید، گفت: املاک و حقوق‌های نجومی بسیاری از مردم را بدبین کرده است و این مسائل نشان می‌دهد از تقوا فاصله گرفتیم.

قطعا اگر مسئولان با مردم روراست باشند ، مردم هم به آنها اعتماد می کنند و به فهم و زبان مشترک خواهند رسید.

اما اگر افکار عمومی  ذره ای نسبت به صداقت مسئولان شک کند آنوقت حتی اگر در بسیاری از امور هم راست بگویند ، با سوء ظن و تردید مواجه خواهند شد.

میزان اعتماد و اعتبار دولت ها را در وهله اول نحوه صداقتشان با مردم است که بالا می برد و اگر اعتماد از بین برود دیگر تضمینی برای تداوم آن دولت وجود ندارد.

بهتر است که به جای فرار از مسئولیت و آمارسازی های فله ای به تعالیم اسلامی عمل کنیم و یک بار برای همیشه دروغ را از دستورکار خارج نمائیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :