آخرین عناوین

شنبه 27 شهريور 1395-9:4 کد خبر:31947

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس:

شرکت راهبران حقوق معوقه کارگران و کارکنان را پرداخت کند

نماینده مردم بابلسر گفت: شرکت راهبران موظف است تا پایان شهریورماه به وعده خود عمل کرده و حقوق معوقه کارگران و کارکنان را پرداخت کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ولی‌الله نانواکناری اظهار کرد: بیشتر زمین‌های بندر فریدونکنار و زمین‌های کشاورزی و در مالکیت مردم این شهرستان بود که با رضایت کامل مردم به بندر بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه مردم زمین‌های خود را برای توسعه بندر واگذار کردند تا شاهد رشد و ارتقای منطقه باشند و از منافع و اشتغال‌زایی آن بهره‌مند شوند، گفت: تاکنون بندر فریدونکنار به این توسعه دست نیافته است و با مشکلات زیادی مواجه است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جدید بندر فریدونکنار تمام تلاش خود را برای رشد و توسعه این بندر به کار برد، اظهار کرد: باید شرایطی به وجود آید تا شاهد رشد و شکوفایی منطقه و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم باشیم.

نانواکناری با ابراز تاسف از وضعیت معیشت و عدم پرداحت حقوق معوقه کارگران و کارکنان بندر فریدونکنار تصریح کرد: شرکت راهبران موظف است تا پایان شهریورماه امسال به وعده خود عمل کرده و حقوق معوقه کارگران و کارکنان بندر فریدونکنار را به صورت کامل پرداخت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دوستان در این مجموعه باید نهایت تلاش خود را رسیدن به جایگاه واقعی این بندر به کار گیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :