آخرین عناوین

چهارشنبه 28 خرداد 1393-21:44 کد خبر:320

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

بدون پروانه ساخت انشعابی در مازندران واگذار نمی‌شود

مدیرعامل توزیع برق مازندران گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران، بدون پروانه ساخت انشعابی واگذار نمی‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،منوچهر جعفری در نخستین همایش کارگروه خدمات زیربنایی حفظ حقوق بیت‌المال، در باشگاه برق ساری اظهار داشت: با توجه به منع قانونی خدمات دستگاه‌های خدمات‌رسان برق، آب، گاز و مخابرات و به زمین‌هایی که به‌صورت غیرمجاز اقدام به تغییر کاربری اراضی می‌کنند، این کارگروه در حدود دو ماه قبل در استان مازندران تشکیل شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع تغییر کاربری اراضی ملی و کشاورزی در مازندران، بیان کرد: این کارگروه وظیفه ارائه خدمات در مقابل دریافت مجوزهای لازم ساخت و ساز را دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران هدف از تشکیل این کارگروه را جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت جلوگیری از تخریب زمین‌های کنار دریا، حاشیه جنگل و کشاورزی، مدیران استانی و شهرستانی دستگاه‌های خدمات‌رسان دور هم جمع شدند.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های مربوطه باید همکاری کنند تا بدون جواز انشعابی واگذار نشود.

این مسئول با اشاره به واگذاری 31 هزار و 124 اشتراک برق در مازندران در سال 92 بیان داشت: بیش از 30 هزار و 400 مورد از این واگذاری‌ها با ارائه پروانه ساخت توسط متقاضیان صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 659 مورد از انشعابات برق در استان بدون ارائه پروانه ساخت و با نامه فرمانداری، بخشداری و دهداری منطقه صادر شد. 

منوچهر جعفری در حاشیه این همایش در پاسخ به سوال خبرنگاران نیز اظهار داشت: شرکت توزیع برق مازندران یک میلیون و 137 هزار مشترک دارد.

وی با اشاره به تشکیل گروهی بازرسی متشکل از 70 نفر، برای کنترل مشترکان در بحث استفاده غیرمجاز از برق در استان گفت: با کنترل و نظارت این گروه، در سال گذشته یک میلیارد و 700 میلیون تومان درآمد از محل جریمه متخلفان این بخش حاصل شده است.

مدیرعامل توزیع برق مازندران با بیان اینکه سال گذشته 400 مورد دستگیری در زمینه سرقت سیم و انرژی برق در استان داشتیم، افزود: این شرکت در سال گذشته 2 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل سرقت سیم متحمل هزینه شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :