آخرین عناوین

شنبه 3 مهر 1395-8:7 کد خبر:32035

در پی عروج شهادت گونه تکنسین پر تلاش اورژانس هوایی مازندران :

پیام تسلیت مدیر گروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران

در پی عروج شهادت گونه تکنسین پر تلاش اورژانس هوایی مازندران، پیام تسلیتی از مدیر گروه طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مازندران منتشر شد.


به گزارش خزرتیترخبر، در پی عروج شهادت گونه تکنسین خدوم و پر تلاش اورژانس هوایی مازندران، پیام تسلیتی از مدیر گروه طب اورژانس د ع پ مازندران منتشر شد.

متن پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

آینده روشن این سرزمین مرهون تلاش انسانهایی است که برای آرامش خاطر و امنیت نسل امروز و فردای کشور اسلامیمان ،خدمات صادقانه از خود بجای گذاشته اند و خیراندیشانه و مهربانانه وجود خود را صرف خدمت به مصدومین و مجروحین کرده اند .

عروج شهادت گونه جناب آقای مصطفی صادقی تکنسین خدوم و پر تلاش اورژانس هوایی مازندران را در حادثه دلخراش سقوط بالگرد امداد رسانی در راستای خدمت خالصانه به هموطنان عزیزمان آنهم در روزهای مصادف با روز ملی اورژانس ، موجبات تاثر و تالم خاطر گردید.

بدینوسیله ضمن ابراز همدری و عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و همکاران عزیز اورژانس و جامعه پزشکی و پیراپزشکی استان ، از خداوند رحمان و منان برای آن عزیز خدمتگذار طلب  رحمت و مغفرت و علو درجات و برای خانواده معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسیلت مینمایم .روحشان شاد و یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

دکتر فرزاد بزرگی

مدیر گروه طب اورژانس

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :