آخرین عناوین

يکشنبه 4 مهر 1395-8:27 کد خبر:32051

سازمان تاکسی رانی آمل و بحرانی جدید:

تجمع رانندگان تاکسی آمل / اعتراض رانندگان به وزیر به خاطر یک قرارداد

برای چندمین بار،سازمان تاکسیرانی آمل کانون حواشی فراوانی شده است و متاسفانه هر روز شاهد اتفاقات بدتری نیز هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازخزر24 ، برای چندمین بار در سه سال گذشته سازمان تاکسیرانی آمل کانون حواشی و حرف و حدیث های فراوانی شده ولی  متاسفانه نه تنها این مشکلات حل نشدند بلکه هرروز شاهد اتفاقات بدتری نیز هستیم.

شنبه 3 مهر 95 شاهد یک اتفاقی دیگر مربوط به این سازمان بودیم،تجمع راننده های تاکسی جلوی درب شورای شهر یکبار دیگر خبرساز شد.

ماجرا از این قرار بود که سازمان تاکسیرانی طی قراردادی با شرکتی بین اداره آموزش و پرورش راهنمایی و رانندگی و تاکسیرانی و خانواده ایی که قصد دارند از سرویس مدارس استفاده کنند،این خانواده ها باید پول سرویس مدارس را به حساب این شرکت واریز کنند بطوریکه 17 درصد از پول به حساب شرکت می رود و مابقی به راننده تعلق می گیرد.

نکته جالب اینکه بدون دلیل این پول چندروز در حساب این شرکت می ماند و بعد از مدتی با کسر 17 درصد به رانندگان منتقل می شودو همین نکته موجب اعتراض رانندگان شد که این شرکت 17 درصد از پول را در ازای چه خدماتی دریافت می کند؟

تا به این لحظه جواب خاصی برای این مشکل داده نشده و فقط وعده پیگیری کار را داده اند که نمی توان زیاد امیدوار بود،ظاهرا شهرداری آمل فراموش کرده سازمان تاکسیرانی جزئی از این مجموعه است و باید فکری به حال آن بکند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :