آخرین عناوین

يکشنبه 4 مهر 1395-12:55 کد خبر:32064

بر اثر بارش شدید باران:

آبگرفتگی معابر شهری بابل / تعطیلی 2 مدرسه شهری در بابل

بارش شدید باران از شب گذشته موجب آبگرفتگی معابر شهری بابل و تعطیلی دو مدرسه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، وزش باد و باران شدید که از شب گذشته در بابل آغاز شده است، سبب آبگرفتگی شدید معابر، سقوط چند اصله درخت، حریق و آتش‌سوزی در سطح شهر بابل شده است.

نیروهای خدماتی و آتش‌نشانی بابل از ساعت 12 شب گذشته تاکنون برای امدادرسانی به شهروندان در سطح شهر حضور دارند.

شهردار بابل در این زمینه در بابل از انجام بیش از 40 عملیات امداد و نجات، اطفای حریق، سقوط درخت و آب‌گرفتگی معابر خبر داد.

حسین بیژنی گفت:حریق یک باب منزل مسکونی در توحید هفت، ایمن‌سازی سیم برق یک باب مدرسه، دو مورد آب گرفتگی خودرو و نجات راننده، نجات یک شهروند بابلی محبوس شده در آسانسور به دلیل قطع برق، اطفای حریق یک باب مغازه، سقوط یک اصله درخت بر روی سه خودرو در پارک نوشیروانی بابل، عملیات امداد و نجات شهروندان جنب امام زاده یحیی (ع) محصور شده در آب از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری بابل انجام شده است.

به دلیل شدت بارش باران در بابل ترافیک سنگینی در میادین و خیابان‌های بابل ایجاد شده است.

مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: در پی بارندگی رگباری همراه با وزش شدید تندباد سحرگاه امروز ، ۲ مدرسه در این شهرستان در دومین روز سال تحصیلی جدید تعطیل شد.

وی گفت:این 2 مدرسه دبستان شاهد اکبرین و مدرسه فروزندگان مقیمی می باشند که این مدارس به علت بالا آمدن سطح آب و احتمال خطر برای دانش آموزان تعطیل شد ولی بقیه مدارس باز است.

مدیر آموزش و پرورش بابل همچنین از تعطیلی 2 کلاس درس در مدرسه 13 آبان این شهرستان به علت آبگرفتگی خبر داد.

وی اظهار کرد:با مدیران مدارس و انجمن اولیاء دانش آموزان هماهنگی شده است بلافاصله بعد از فروکش کردن آب ، مدارسی که دچار آبگرفتگی شدند ، فعال شوند.

همتی افزود: تندباد سحرگاه امروز خساراتی هم به مدارس بابل وارد کرده است که تاکنون کارشناسی نشده است.

شهرستان 520 هزار نفری بابل حدود 70 هزار دانش آموز دارد که در 529 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :