آخرین عناوین

دوشنبه 5 مهر 1395-21:50 کد خبر:32090

انتخاب نخستین مدیرکل زن در مازندران:

ولی پور طلسم را شکست/ کتابخانه های عمومی استان و صدای پای امید/ تصاویر

ولی‌پور که رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان مازندران را در کارنامه خود دارد به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی مازندران منصوب و معارفه می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی مازندران ، مرتضی عمرانی که در 20 خردادماه سال گذشته به عنوان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران منصوب شده بود بعد از گذشت بیش از 15 ماه فردا تودیع می‌شود تا جایش را به نخستین مدیرکل زن در مازندران بدهد.

ولی‌پور که رئیس پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان مازندران را در کارنامه خود دارد به عنوان مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی مازندران منصوب و معارفه خواهد شد.

آرزو ولی پور فرزند شهید علی ولی پور، نخستین شهید فرهنگی مازندران و خواهر زاده راحله حاجیان رئیس واحد رسانه شهرداری ساری است و در سفر رئیس جمهور به مازندران در دیدار با نخبگان و منتخبین یکی از سخنران های اصلی مراسم بود.

براساس این گزارش، آیین تودیع و معارفه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران فردا سه‌شنبه 6 مهرماه در سالن اجتماعات اداره‌ کل بهزیستی مازندران واقع در خیابان رودکی شهرستان ساری برگزار می‌شود.

 پیش از این محمداسماعیل امامزاده به مدت 54 ماه به عنوان مدیرکل و عبدالحسین باقری به مدت 15 ماه سرپرست مدیریت اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران را بر عهده داشتند.

این انتصاب حداقل دریچه امیدی است که از پس سریال عزل و نصب های دور از انتطار و ناراحت کننده در مازندران شاهد بوده ایم.

انتصاب ولی پور فارغ از نگاه سیاسی یا جغرافیایی به عنوان یک انتخاب زنانه قابل احترام است و بعد از سه سال یکی از جدی ترین وعده های رئیس جمهور در رقابت های انتخاباتی در استان عملی شد، اگر چه پیشتر لیلا واثقی توانسته بود در بدنه ستادی استانداری صاحب موقعیت مناسبی شود، اما انتخاب ولی پور طلسم مدیرکل نشدن زنان در مازندران را شکست.

این انتصاب را خدمت خانم آرزو ولی پور که از خانواده معظم شهدا هستند تبریک گفته و برایشان به عنوان یک زن خط شکن آرزوی توفیق داریم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :