آخرین عناوین

سه شنبه 6 مهر 1395-11:29 کد خبر:32101

پایگاه خبری پلیس خبر داد:

برگزیده اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

رفع تصرف 4 هزار و 700 متر مربع از اراضي ملي در کلاردشت/دستگيري 3 سارق موتورسيکلت /دستگيري سارقان حرفه اي داخل خودرو/انهدام باند سارقان احشام / کشف 13 تن فراورده جنگلي قاچاق


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل پايگاه خبري پليس ،مهمترین اخبار ناجای مازندران به شرح ذیل می باشد:

رفع تصرف 4 هزار و 700 متر مربع از اراضي ملي در کلاردشت

فرمانده انتظامي استان از کشف زمين خواري به ارزش بيش از 14 ميليارد ريال و رفع تصرف چهار هزار و 706 متر مربع از اراضي ملي در شهرستان کلاردشت خبر داد.

سيد محمود ميرفيضي ، با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر تصرف اراضي ملي و ساخت و سازهاي غيرمجاز در منطقه "اجابيت" شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: کارشناسان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني دريافتند، فردي با تصرف اراضي ملي بيش از چهار هزار و 706 متر مربع از اين اراضي را محصور و اقدام به ساخت و سازهاي غيرمجاز کرده است.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به هماهنگي هاي قضائي از شناسايي و دستگيري متهم به زمين خواري در اين ارتباط خبر داد و افزود: ارزش ريالي زمين هاي تصرف شده 14 ميليارد و 118 ميليون ريال اعلام شد.

ميرفيضي با اشاره به اقدامات قضائي و انتظامي در راستاي رفع تصرف اراضي ملي از آزاد سازي اين مقدار زمين خبر داد و گفت: اراضي مذکور به دامان طبيعت برگردانده شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با تاکيد بر حفظ بيت المال، تعامل و همکاري دستگاه ها و سازمان ها، به ويژه دستگاه قضائي را در مقابله با زمين خواران و متجاوزان به حقوق بيت المال موثر دانست.

متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

دستگيري 3 سارق موتورسيکلت در قائم شهر

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان قائم شهر از شناسائي و دستگيري سه سارق موتور سيکلت با 4 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

شعبان مهري اواتي ، سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، گفت:در پي سرقت يک دستگاه موتور سيکلت و طرح شکايت مالباخته در کلانتري 12 شهرستان  موضوع در دستور کار  ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت .

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود: ماموران با انجام تحقيقات پليسي به فردي به نام" ع . ر" مظنون که طي هماهنگي با مراجع قضايي متهم را در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند .

وي خاطر نشان کرد:متهم در تحقيقات فني و پليسي به سرقت موتورسيکلت با همکاري دو همدست خود به نام هاي " الف – گ " و"ر– الف " ساکن قائم شهر اعتراف کرد .

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر تصريح کرد:متهم و همدست وي تاکنون به  4 فقره سرقت ديگر در اين شهرستان اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

دستگيري سارقان حرفه اي داخل خودرو در سوادکوه شمالي

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالي، از شناسايي و دستگيري سارق داخل خودرو درکمتراز دو ساعت خبر داد.

شهرام دمساز با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر وقوع سرقت داخل خودرو در يکي از شهرستان هاي همجوار و فرار سارقان به اين شهرستان، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با تقويت گشت هاي انتظامي و کنترل مبادي ورودي و خروجي شهر، سرانجام ماموران گشت کلانتري مرکزي در ساعت 4 بامداد امروز (دوشنبه) پنجم مهرماه، حين گشت زني موفق شدند، سارقان داخل خودرو را که با يک دستگاه خودرو سواري پرايد در حال فرار بودند، شناسايي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمال ، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه خودروي متهمان را پس از دقايقي تعقيب و مراقبت متوقف کردند.

سرگرد دمساز، افزود: ماموران با دستگيري متهمان به نام هاي "رضا – م" و "ميلاد – ط"، در بازرسي از خودروي آنان اموال مسروقه و در بازرسي بدني از متهمان مقاديري موادمخدر حشيش کشف کردند.

متهمان در پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند .

انهدام باند سارقان احشام در شهرستان بهشهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، امروز از کشف دو فقره سرقت احشام و انهدام باند سارقان حرفه اي خبر داد.

ولي مرادي با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر وقوع سرقت احشام در سطح حوزه استحفاظي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهيف قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي و تلاش بي وقفه، مخفيگاه سارقان احشام را شناسايي کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، خاطر نشان کرد: با هماهنگي قضايي متهمان به سرقت احشام در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير شدند و پنج راس گاو مسروقه از متهمان کشف شد.

مرادي، افزود: متهمان در تحقيقات وبازجويي هاي فني پليس به سرقت احشام اقرار کردند و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند .

دستگيري سارقان داخل خودرو با 21 فقره سرقت در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، از شناسايي و دستگيري سارقان داخل خودرو با 21 فقره سرقت خبر داد.

عليرضا قديمي با اعلام اين خبر،افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان چالوس، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي دريافتند، دو متهم به سرقت به نام هاي "م- د" و "ن- ع" اهل و ساکن يکي از شهرستان هاي استان البرز با حضور در اين شهرستان در امر سرقت داخل خودروها فعاليت دارند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقيقات با تعقيب و مراقبت اين افراد و با هماهنگي قضائي در اقدامي ضربتي و غافلگيرانه هر دو متهم را حين سرقت دستگير کردند و مورد تحقيق و بازجويي قرار دادند.

سرهنگ قديمي با اشاره به اظهارات متهمان به سرقت، افزود:اين افراد که داراي چندين فقره سابقه کيفري و متهم به موادمخدر هستند، در اظهارات خود به پليس، به 21 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند.

متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با قرار صادره روانه زندان شدند.

ساماندهي واحد هاي صنفي عرضه پوشاک در جويبار

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار، از ساماندهي واحد هاي صنفي عرضه پوشاک در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي خبر داد .

اکبر درويشي در گفت و گو با واحد مرکزي خبر صدا وسيماي مرکز مازندران،گفت: با توجه به آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشائي مدارس طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت ساماندهي مراکز عرضه پوشاک و برخورد با واحد هاس صنفي متخلف خبر داد.

وي افزود:همچنين در اين طرح، سفره خانه هاي سنتي که اقدام به عرضه قليان مي کردند و مراکز فروش البسه غيرمتعارف مورد شناسايي و بازديد قرار گرفتند که در نتيجه تعداد زيادي قليان و 990 ثوب البسه نامتعارف نيز جمع آوري شد.

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از پلمب بيش از پنج واحد صنفي متخلف در اين طرح خبر داد و افزود: متهمان به عرضه البسه غيرمتعارف و قاچاق شناسايي و دستگير و به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده شهرستان جويبار در پايان با قدرداني از همكاري خوب مردم با پليس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک که تهديد کننده امنيت شهروندان باشد، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

کشف 13 تن فراورده جنگلي قاچاق در سوادکوه شمالي

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالي از توقيف يک دستگاه خودروي بنز تک با 13 تن چوب جنگلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

شهرام دمساز فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با اعلام اين خبر، افزود:ماموران گشت يگان امداد اين شهرستان در حين اجراي ماموريت به يک دستگاه خودروي بنز تک حامل چوب در يکي از محورهاي اين شهرستان مشکوک شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالي ،افزود: ماموران خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 13 تن چوب جنگلي قاچاق از نوع ممرز، بيد و... کشف کردند .

سرگرد دمساز تصريح کرد:چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد .

سارقان داخل خودرو در سوادکوه شمالي دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالي، از شناسايي و دستگيري دو متهم به سرقت داخل خودرو با پنج فقره سرقت خبر داد .

شهرام دمساز با اعلام اين خبر، افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان سوادکوه شمالي، موضع به طور ويژه در دستور ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، متهمان به سرقت داخل خودرو به نام هاي " احسان – الف" و "مهدي – ق" را شناسايي کردند و اين افراد را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالي، خاطر نشان کرد: ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با همکاري ديگر عوامل انتظامي در عملياتي هماهنگ و غافلگيرانه متهمان به سرقت داخل خودرو را دستگير کردند.

سرگرد دمساز افزود: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به بزه انتسابي به بيش از پنج فقره سرقت ديگر در اين شهرستان و شهرستان هاي همجوار اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :