آخرین عناوین

پنجشنبه 8 مهر 1395-17:1 کد خبر:32144

غافلگیری مدیرکل جدید هواشناسی در اولین روز کاری:

سیل نوشهر و چالوس را محاصره کرد/امدادرسانی به ۱۶۰ گرفتار/ طوفان در راه ساری

باران های در غرب مازندران آغاز شد ، از چالوس نیز خبر طغیان رودخانه ها به گوش می رسد،مردم حاشیه رودخانه ها را ترک کنند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل عبارت، از صبح امروز باران های پراکنده در غرب مازندران آغاز شد و هرچه به عصر نزدیک تر شدیم بر شدت آن افزوده شد.

به طوریکه بنا به اخبار رسیده ، این شهر در محاصره سیل قرار گرفته و در تعدادی از مناطق حاشیه ای شهر مردم خانه ها را ترک کرده و راهی مساجد یا مدارس شده اند،همچنین از دو واحد مسکونی نیز که کاملا در معرض فشار سیل بودند، آب تخلیه شده است.

از چالوس نیز خبر طغیان رودخانه ها به گوش می رسد و اخطارهای لازم داده شده است که مردم حاشیه رودخانه آنجا را ترک کنند.

در همین رابطه ناصر چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر  با اشاره به وقوع سیل در استان مازندران اظهار داشت: پس از وقوع سیل در دو شهرستان نوشهر و بهشهر 12 امدادگر در قالب سه تیم کار امدادرسانی به سیل زدگان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: نیروی های این سازمان به 160 نفر امداد رسانی کرده و 150 نفر نیز در مسجد اسکان اضطراری یافتند.

همچنین گزارش های رسیده از شهرستان های مرکزی و اخبار مخاطبان در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که باران به نور رسیده و در راه آمل، بابل و قائمشهر است و به احتمال زیاد شب با قدرت هرچه تمام تر به ساری خواهد رسید.

مدیریت بحران استانداری، فرمانداری ها و شهرداری ها در حالت آماده باش هستند تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه آماده گی کامل را داشته باشند.

توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و اگر در جوار روخانه ها زندگی می کنند حریم آن را ترک گویند،همچنین دریا به شدت طوفانی و مواج است.

نکته قابل توجه این است که باران از غرب مازندران عبور کرده و امروز رامسر گرمترین هوای استان را داشت.

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :