آخرین عناوین

شنبه 10 مهر 1395-8:53 کد خبر:32159

وقتی مشکلات مردم دیده نمی شود؟

آقای شهردار خودتان را جای مردم بگذارید

اما آنچه در این میان مورد توجه شهرداری بابل قرار نگرفته عدم توجه به زمان می باشد ، همه مازندرانی ها حتی دانش آموزان دبستانی می دانند که از اواخر شهریور همیشه هوا  بارانی بوده.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، این روزها مردم بابل شاهد یکی از پردردسرترین کنده کاری ها در حد فاصل میدان باغ فردوس تا اوقاف  می باشند این کنده کاری یا همان همسان سازی پیاده رو و کانیو جدول بیشتر از یکماه از زمان آن می گذرد شامل پیاده روهای هر دو طرف خیابان و تعریض و لوله گذاری جوی آب می باشد.

اما آنچه در این میان مورد توجه شهرداری بابل قرار نگرفته عدم توجه به زمان می باشد ظاهراً شهردار بابل که سالیان سال در این  شهر حضور نداشته فراموش کرده که بدترین زمان از لحاظ اجرای این پروژه همین زمان می باشد.

همه مازندرانی ها حتی دانش آموزان دبستانی می دانند که از اواخر شهریور و در ماه های بعد از آن همیشه آسمان مازندران بارانی بوده و کمتر زمانی را می توان مشاهده کرد که چندین روز متوالی در ماه های مهر و بعد از آن  هوا آفتابی باشد.

با این حال شهرداری بابل بدون توجه به این قضیه مبادرت به خراب کردن پیاده روها کرده و عملاً با کوچکترین بارشی شاهد گل شدن پیاده روها بوده و عابرین پیاده برای رفت و آمد مجبورند از فضای خیابان و محل عبور و مرور ماشین ها استفاده کنند.

حال شما در نظر بگیرید این خیابان پرتردد که در شرایط معمولی همواره پرترافیک است با این اوضاع جدید در این روزها چه حالی به خود گرفته است؟

از سویی دیگر با توجه به حضور سه بانک پر مشتری و یک دبیرستان و برخی واحد های صنفی ،خدماتی و نصب داربست از سوی شهرداری در همین خیابان کم عرض شاهد انتقاد زیاد شهروندان بوده که ظاهراً آقایان ساکن در ساختمان شهرداری بابل این انتقادها را نمی شنوند.

علی ایحال با توجه به اینکه دانستن حق مردم است بد نیست شهرداری بابل به این سوالات پاسخ دهد که چه ضرورتی داشت که پیاده روهای این خیابان نزدیک به 300 متری در این زمان همسان سازی شود؟

مدت اجرای این پروژه  چند روز بوده و چه میزان هزینه برای آن در نظر گرفته شده است ؟

 آیا شهرداری به مردم شریف بابل این قول را می دهد با اجرای این پروژه مشکلاتی را که مد نظرشان بوده حل شود؟

همچنین بد نیست اعضای محترم شورای شهر بابل نیز پاسخ دهند آیا دغدغه مردم در این زمینه را به شهرداری تذکر داده و عملاً نظر خود را در خصوص این پروژه به صورت شفاف به مردم شهر بابل اعلام نمایند.

در پایان یادآور می شوم تا چند روز آینده در نوشتاری دیگر در خصوص برخی از عملکردهای شهرداری بابل و اعضای شورای اسلامی این شهر مواردی را به طور شفاف اعلام خواهم کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :