آخرین عناوین

شنبه 10 مهر 1395-9:9 کد خبر:32161

اجازه نمی‌دهیم بهادر مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی محروم شود:

امام جمعه بابلسر برای دفاع از بهادر مولایی به میدان آمد

امام جمعه بابلسر گفت: بهادر مولایی یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران جهان، کشور و شهرستان ماست و اجازه محرومیت مولایی از شرکت در مسابقات ورزشی را نمی‌دهیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در مراسم نخستین آیین تجلیل از برترین‌های ورزش شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات اردوگاه شهید عظیمی این شهرستان با بیان اینکه موضوع ورزش موضوع جدی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری بهترین حامی ورزشکاران است و به صراحت فرمود همه آحاد ملت باید وزش را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه در قانون اساسی تأکید جدی به ورزش شده و ورزش مظهری از شکرانه نعمت الهی و تندرستی است، گفت: ورزش قدرت نرم در برابر تهاجم فرهنگی دشمن است و پرچمی که ورزشکاران در میادین جهانی، آسیایی، المپیکی و پاراالمپیکی به اهتزاز در می‌آورند کمتر از فتوحات مرزی نیست.

امام جمعه بابلسر ورزش را از مصادیق جهاد اکبر دانست و افزود: نگاه به ورزش باید نگاه معنوی باشد و همانطور که اسلام به سه امر ورزش، علم و ایمان تأکید دارد ما نیز این سه اصل را مورد توجه قرار دهیم.

قلی‌پور تصریح کرد: توجه به ورزش امری مهم و پسندیده است اما باید در کنار توجه به مسائل جسمانی مسائل معنوی هم مورد توجه قرار گیرد چون در غیر این صورت موجب گمراهی و استفاده نادرست می‌شود.

وی با تأکید به اینکه ورزشکاران باید در کنار ورزش به مسائل علمی و تخصصی آن نیز بپردازند، گفت: باید از پتانسیل دانشگاه مازندران برای حمایت از ورزش و ورزشکاران و علمی کردن آنها بهره‌مند شد.

خطیب جمعه بابلسر با بیان اینکه موفقیت حاصل سه عامل شناخت ظرفیت‌ها، داشتن الگو و برنامه و سعی و تلاش است، افزود: بدون سعی و تلاش موفقیت حاصل نمی‌شود، اگر مسیر را خوب انتخاب نکنیم، موفق نمی‌شویم.

قلی‌پور با بیان اینکه ناکامی و شکست عوامل مختلفی دارد، افزود: موفقیت دیگران را دلیل خوش شانسی و ناکامی خود را دلیل بدشانسی ندانیم بلکه یکی از مهم‌ترین عوامل ناکامی نگاه به گذشته و ناامیدی به آینده است.

وی با بیان اینکه بهادر مولایی یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران جهان، کشور و شهرستان ماست و باید به وجود داشتن چنین ورزشکاری افتخار ‌کنیم، گفت: در اینجا اعلام می‌کنم با تمام توان خود و با همکاری همه مسؤولان استانی و شهرستانی از حقوق تضییع شده بهادر دفاع خواهیم می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم، حق بهادر در فدراسیون ورزشی نادیده گرفته شود و از شرکت در مسابقات ورزشی محروم شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :