آخرین عناوین

شنبه 10 مهر 1395-14:0 کد خبر:32164

معاون فني و عمراني شهرداري ساري:

زيرگذر فرح آباد در آستانه افتتاح است

معاون فني و عمراني شهرداري ساري  گفت: بارندگيهاي اخير اگرچه در اتمام زيرگذر فرح آباد وقفه ايجاد كرد اما آزمون موفقي براي آبراههاي اين زيرگذر بود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري ساري ، عباس رشيدي در مصاحبه اي ضمن بيان مطلب فوق گفت: سرعت احداث زيرگذر فرح آباد يادآور سرعت احداث بوستان ملل است با اين تفاوت كه اين زيرگذر يكي از سنگين ترين و پيچيده ترين پروژه هاي شهرداري در تمام سالهاي گذشته محسوب مي شود.

وي با اشاره به اينكه چنين پروژه اي حداقل نياز به ۱۸ ماه زمان دارد تا تكميل شود افزود : اما شهرداري ساري طي مدت زمان بسيار كمتري آن را به اتمام خواهد رساند.

معاون فني و عمراني شهرداري ساري با مورد توجه قرار دادن وجود تأسيسات بسيار متعدد و سنگيني در مسير احداث اين زيرگذر خاطرنشان كرد:وجود فاضلاب شهري – لوله  هاي اصلي آب و گاز و برق و مخابرات آنقدر اين پروژه را حساس و پيچيده كرد كه اگر نبود مديريت جهادي دكترعبوري و همت و تلاش همكارانم در بخش هاي مختلف ما قادر نبوديم چنين پروژه اي را در اين مدت كوتاه نهايي كنيم .

وي بارندگيهاي اخير را عامل وقفه در افتتاح پروژه دانست و گفت:با اين وجود سربلنديم كه طي تمام اين بارندگيها حتي يك قطره آب هم در زيرگذر نداشتيم و اين يعني موفق بودن راهكارهاي ما براي هدايت آبهاي سطحي در زيرگذر فرح آباد .

عباس رشيدي آنگاه با تقدير از شهردار ساري بخاطر حضور شبانه روزي در محل اين پروژه گفت : براي ثبت در تاريخ اين شهر مي گويم كه ما حتي در عيد قربان و عيد غدير خم هم كار اين پروژه را تعطيل نكرديم و عبوري شخصاً در اين محل بودند ضمن اينكه بارها شاهد بوديم ساعاتي مانند دو يا چهار بامداد شهردار مي آمدند و به ما و كارگران روحيه مي دادند و خدا قوت مي گفتند .

من به سهم خودم و از طرف تمام دست اندركاران اين پروژه از آقاي عبوري تشكر مي كنيم كه با حضور خود انگيزه ما را صد چندان كردند و اميد داريم با افتتاح اين زيرگذر طي روزهاي آتي بتوانيم هديه خوبي به مردم شهر بدهيم .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :