آخرین عناوین

شنبه 10 مهر 1395-22:36 کد خبر:32173

به نام نوید به کام عضو شورای شهر محمودآباد!!؟

آقای شهردار با این همه اسناد چه کردی؟!/اسناد

تخلفات در حوزه ساختمانی این روزها رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته که این بار در شهرداری و شورای شهر محمودآباد کشف شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از کاسپین24، یکی از عناوین تخلف که این روزها در شهرداری ها می توان آن را یافت،تخلفات در حوزه کمیسیون ماده صد شهرداری ها است.

تحقیقات و پرونده های مفتوح در محاکم قضایی و نظارتی حکایت از آن دارد که کمیسیون ماده صد شهرداری ها محل تخلف و توانی عده ای سودجو می تواند باشد.

بنا برهمین گزارش؛پیگیری خبرنگار ما در حوزه تخلفات کمیسیون ماده صد شهرداری ها،حکایت از پرونده ای دارای بحث  در شهرداری محمودآباد دارد.

تحقیقات خبرنگار ما به استناد اسناد مورد اشاره نشان می دهد یکی از اعضای شورای شهر به نام صیقل وازی، مشاعا دارای زمینی در یکی از کوچه های ساحلی شهر محمودآباد می باشد که با نام آقایان نوید و امید حسینی برای ساخت مجتمعی مسکونی پروانه ساخت از شهرداری اخذ نموده است.

این ساختمان که از آغاز به ساخت خود با حاشیه های گوناگونی روبرو بوده امروز پس از گذشت چندین ماه از آغاز ساخت تخلفات محرزی داشته که داد همسایگان را تا حدی در آورده و همسایگان مرقومه ای را جهت شکایت به دستگاه قضایی و نظارتی تقدیم نموده اند.

این ساختمان که پروانه ساخت آن متعلق به فردی عادی می باشد و در اصل صاحب آن صیقل عضو شورای شهر محمود آباد است تخلفات عدیده ای انجام داده که کمیسیون ماده صد1 طی رای جالب و متفاوت این ساختمان را با ضریب 1 درصد متخلف اعلام و محکوم به پرداخت جریمه نقدی برای اخذ پایان کار و گواهی اتمام عملیات ساختمانی نموده است .

نکته قابل توجه آن است،صیقل که خود ذینفع مجتمع مذکور می باشد به عنوان عضو ناظر شورای اسلامی شهر در کمیسیون ماده صد به ساختمان خودش رای ضریب 1 درصد داده است که تخلفات مشابه آن حداقل در همان کمیسیون با رای قلع و قمع روبرو بوده است.

طرح سوال

جناب آقای صیقل وازی مگر داریم خودتان عضو ناظر شورای شهر در کمیسیون ماده صد باشید و خودتان هم به ساختمانی که سندش مشاعا طی اعلام رسمی ثبت و اسناد به نام خودتان است رای ضریب 1 درصد بدهید؟!

جناب آقای صیقل وازی نامه هایی از دستگاه های نظارتی به شهرداری محمودآباد مبنی بر توقف عملیات اجرایی صادر گردیده چطور بی اثر مانده !

جناب آقای صیقل آیا به تخلفات مشابه همین ساختمان ضریب 1 درصد داده اید که امروز به این ضریب رای داده اید؟!

جناب صیقل به نظر می رسد شما به عنوان نماینده مردم مسیر دیگری را به جز الگو بودن در نظر گرفته اید که این خود جای تعجب و تاسف دارد!

جناب آقای شهردار نامه هایی که تا به امروز از سوی دستگاه های نظارتی به حضرتعالی ارسال شده، چرا ترتیب اثر نگرفته تا اینکه که امروز تخلف ساختمانی نارضایتی شهروندان را به همراه داشته باشد؟!

جناب آقای شهردار کمیسیون ماده صد علی الاصول تا زمان رفع معارض ساختمان به پرونده های مطروح رسیدگی نمی نماید چطور با وجود شکایت مجاورین پرونده مذکور منتهی به رای شده  است ؟!

تا شفاف سازی این موضوع و به دست آمدن رضایت عمومی شهروندان و پاسخ شهردار محمودآباد مطابق رسالت حرفه ای و نص صریح قانون مطبوعات پیگیر موضوع خواهدبود.

آملی ها

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :