آخرین عناوین

يکشنبه 11 مهر 1395-8:48 کد خبر:32177

هشدار عضو کمیسیون امنیت ملی !!

انتقال آب دریای خزر اقدامی عجولانه است/ غائله درست نشود

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار، انتقال آب دریای خزر را اقدامی عجولانه برشمرد و گفت:نباید تجربه تلخ ارومیه تکرار شود و با دست خود غائله‌ درست کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ولی‌الله نانواکناری با بیان اینکه پروژه انتقال آب دریای خزر علاوه بر اینکه ضرورت ندارد و این کار نباید انجام شود اظهار کرد: مضراتی بر طرح انتقال آب دریای خزر متصور است که باید به آن توجه شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه خزر یک دریاچه است هر محدودیتی برای آن ایجاد شود موجب می‌شود اکوسیستم منطقه بهم خورده و مشکلاتی برای محیط زیست ایجاد شود.

نانواکناری با اشاره به اینکه یک تجربه تلخ را در ارومیه داریم که نباید دوباره آن را تکرار کنیم، اضافه کرد: نباید با دست خود غائله‌ای درست کنیم که مشکل ایجاد کند.

وی با تأکید بر پیشگیری از انتقال آب دریای خزر، خاطرنشان کرد: اگر درصد شوری دریای خزر در منطقه بالا رود نه تنها به اکوسیستم شمال بلکه سایر استان‌های کشور را آسیب‌پذیر خواهد کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اعلام اینکه نباید یک اقدام عجولانه‌ای کنیم، افزود: چرا که پس این اقدام عجولانه پشیمانی سودی ندارد.

نانواکناری در پایان گفت: به صراحت اعلام می‌کنم که انجام این کار برای کشور مضر است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :