آخرین عناوین

يکشنبه 11 مهر 1395-9:30 کد خبر:32180

سرپرست فرماندهی انتظامی قائمشهرخبر داد :

با قمه زنان برخورد می شود

سرپرست فرماندهی انتظامی قائمشهر گفت: افرادی که محرم پارسال قمه زنی کردند، شناسایی شدند و امسال با آنها برخورد جدی می کنیم.


به گزارش خزرتیترخبر، شعبان مهری در نشست خبری اظهار داشت: برای طرح تامین نظم و امنیت ماه محرم جلسات مختلفی با آتش نشانی و اورژانس انجام شده است تا در مکان های مورد نظر مستقر شوند و همچنین کسانی که همیار محرم هستند به روپوش مجهز می شوند تا نظم و امنیت را در شهرها ایجاد کنند.

وی ادامه داد : بیش از 110 پلیس افتخاری در شهرستان مستقر خواهند شد و همچنین در بحث امنیت و تذکر به بد حجاب ها هم 50 نفر فعالیت خواهند کرد.

مهری افزود : برای جلوگیری از سرقت خودرو هم در مکان هایی از قبیل مسجد عشقی، مسجدجامع ، پارک ولیعصر ، مصلی و جاهای دیگر ماموران نیروی انتظامی مستقر خواهند شد تا کسانی که برای عزاداری می روند با حفظ امنیت کامل سوئیچ خودروی خود را تحویل دهند و موقع برگشت تحویل بگیرند تا مشکلی پیش نیاید.

وی از خانواده ها خواست تا از خاموش کردن چراغ منازل خود به صورت کامل خودداری کنند تا سارقان خانه های خالی را شناسایی نکنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی قائمشهر بیان کرد : قائمشهر در استان مازندران تنها شهری است که یک سال از تصویب نصب دوربین در سطح شهر گذشته و دوربین های مورد نیاز آماده است ، اما هنوز شهرداری نسبت به نصب آن اقدامی انجام نداده است .

وی افزود : 80 درصد از کشفیات نیروی انتظامی با دوربین مدار بسته در منازل و ادارات انجام شده است که در بحث امنیت تاثیر گذار بوده است.

سرهنگ مهری با اشاراه به اینکه تاکنون فقط 20 درصد از دستگاههای دولتی نسبت به دوربین مدار بسته اقدام کردند ، گفت : بسیاری از دستگاهها به هشدارهای امنیتی پلیس اهمیت نمی دهند .

وی با تشریح برنامه های هفته ناجا ، از برگزاری دومین همایش خانواده با حضور مدیر کل مسئول آسیب های اجتماعی بهزیستی کشور در روز پنجشنبه خبر داد و گفت که برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی ، اهداء خون و رژه موتوری از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته ناجا است .

سرپرست فرماندهی انتظامی قائمشهر با بیان اینکه برای حفظ امنیت دانش آموزان دختر تدابیری در نظر گرفته شده است ، بیان کرد : 38 مدرسه دخترانه شهر قائمشهر که نقطه قرمز محسوب می شدند ، شناسایی شدند و 115 مامور و 19 دستگاه خودرو برای امنیت دانش آموزان این مدارس گمارده شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :