آخرین عناوین

دوشنبه 12 مهر 1395-8:47 کد خبر:32193

طی مراسمی در دانشگاه پیام‌نور مازندران انجام شد:

معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام‌نور

 طی مراسمی مسئول دفترجدید،نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور استان مازندران معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، یکشنبه شب آیین معارفه حجت‌الاسلام احمد اسلامی به عنوان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور مازندران و تکریم حجت‌الاسلام حسینی با حضور حجت‌الاسلام محمد اسحاق مسعودی معاون امور دفاتر و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سالن کنفرانس این دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام احمد اسلامی سومین مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام‌نور بود که امروز معارفه شد.

اسدالله دیوسالار رئیس دانشگاه پیام‌نور در این آیین با اشاره به رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره آنان گفت: شهیدان امنیت و استقلال ایران اسلامی را در منطقه‌ای نا‌امن برای ما فراهم کردند.

وی با بیان اینکه دفتر نهاد رهبری در طول عمر تشکیلش بعد از انقلاب فرهنگی در اوایل کار هویتی نداشته‌ است، افزود: در سال 63 به تدبیر رهبری این نهاد با ساختار و برنامه مشخص تثبیت شد و از سال 74 به بعد این نهاد تاثیرگذار در دانشگاه‌ها نمود پیدا‌ کرد.

دیوسالار با طرح این پرسش که اگر نهاد رهبری شکل نمی‌گرفت در حال حاضر چه وضعیتی وجود‌داشت خاطر نشان کرد: یک مقاله تحلیلی و یک همایش در زمینه نهاد مقام رهبری با این همه عظمت و تاثیرگذاری وجود ندارد و ما برای چنین همایشی با این محوریت آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌کارنامی با اشاره به آغاز ماه محرم افزود: توکل به خدا، تلاش در راه او و تسلیم در برابرش از ویژگی‌های امام حسین ( ع) بود.

حجت‌الاسلام محمداسحاق مسعودی معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تبریک به دانشگاهیان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز ماه محرم که یادآور رشادت‌های امام حسین است، اظهار کرد: حتی اگر کل سال را دفاع مقدس نام نهیم باز هم حق این حماسه بزرگ ادا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تمام دنیا سعی کردند تا به انقلاب نوپای ایران ضربه بزنند، خاطر نشان کرد: صدام با توهم اینکه در عرض یک هفته خوزستان را گرفته و یک هفته بعد در تهران است با صد‌ها میلیارد کمک‌های عربستان، کویت و غرب باز هم شکست خورد.

معاون امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها بیان کرد: این موفقیت را مدیون فداکاری جوانان کشور هستیم که باید نسل نو این مسائل را بداند.

در پایان مراسم، حکم ابلاغ مسئولیت به احمد اسلامی داده و از حجت‌الاسلام حسینی قدردانی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :