آخرین عناوین

دوشنبه 12 مهر 1395-9:40 کد خبر:32197

فرماندار قائم شهر بخواند / نساجی عزیز است اما....

آیا مردم باید هزینه یک باشگاه خصوصی را بپردازند ؟!

انتشارخبرتصویب پرداخت مبلغ دویست میلیون ریالی شورای شهر به  باشگاه نساجی آنقدر عجیب و غریب است که باید برای اعضای شورای شهر قائم شهر تاسف خورد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، اتفاقات این روزها درفوتبال قائم شهر عجیب و انتظارات برخی از افراد از مردم نیز عجیب تر است!

براساس این گزارش،انتشارخبرتصویب پرداخت مبلغ دویست میلیون ریالی شورای اسلامی قائم شهر به  باشگاه نساجی که مالک خصوصی دارد آنقدر عجیب و غریب است که باید برای اعضای شورای شهر قائم شهر تاسف خورد که اینگونه با اعتباری که به امانت از سوی مردم نزد آنها سپرده شده رفتار می کنند.

هر چند این مصوبه هنوز به تایید فرماندار محترم قائم شهر نرسیده و وی در گذشته نیز در مقابل برخی از مصوبات عجیب مانند اعطای کمک به تجهیز دفتر نمایندگان ایستادگی قابل تقدیر نموده است اما بدون تردید تایید این مصوبه نارضایتی مردم را فراهم می نماید.

شورای شهر باید در تصمیم گیری ها ، اولویت ها را لحاظ نماید و در شرایطی که هنوز طرح جامع شهری ، مبلمان شهری و.... بدلیل کمبود اعتبارات راکد مانده و هزینه های سنگین طوفان اخیر بر شهر تحمیل شده است ، تصویب چنین مبلغی برای یک باشگاه خصوصی که مالک متمول دارد دور از انصاف است و بدون تردید مورد نارضایتی مردم از شورای شهر و همچنین در صورت تایید از سوی فرمانداری نارضایتی عمومی ، از دولت را نیز در پی دارد.

بدون تردید حمایت از باشگاه محبوب نساجی مازندران مورد نظر همه شهروندان می باشد اما نباید به این بهانه از جیب مردم هزینه شود و مالک این باشگاه ، خود باید هزینه های تیم را بپردازد.

در پایان باید گفت : نساجی عزیز است اما .....

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :