آخرین عناوین

دوشنبه 12 مهر 1395-17:14 کد خبر:32207

قطار تغییرات استانی همچنان می تازد :

انتصاب مدیرکل جدید دفتر بازرسی استانداری مازندران

مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ربیع فلاح‌جلودار، بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران، اظهار کرد: بازرسی چشم بیدار و گوش هوشیار دستگاه اداری است.

وی با بیان اینکه بازرسی به عنوان یکی از بازوان پرتوان مجموعه استانداری از جایگاه رفیع و مهمی برخوردار است، ادامه داد: به‌دنبال بازرسی تحول‌ساز و اثربخش هستیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه اقدامات حوزه بازرسی و ارزشیابی این واحد بیانگر ضعف‌ها و قوت‌های مجموعه است که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: نقش بازرسی در ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بسیار مهم است.

فلاح با بیان اینکه اجرای صحیح قوانین و مقررات در قالب بازرسی‌های دوره‌ای و موردی از دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود، تصریح کرد: نظارت‌ها و بازرسی باید دقیق و کارشناسی شده باشد تا بتواند تاثیرات جدی در سلامت اداری ایجاد کند.

وی بر فعال کردن دفاتر بازرسی مستقر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها تاکید کرد و افزود: در حوزه بازرسی شاخص‌های ارزیابی عملکرد مدیران، فرمانداران و کارکنان دولت بررسی می‌شود که این فعالیت می‌تواند موجب تحرک، پویایی و سازندگی سیستم اداری شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هشدار بازرسی می‌تواند جلوی بسیاری از خطاها و اشتباهات را بگیرد، خاطرنشان کرد: قانون‌مداری و اخلاق‌مداری دو رویکرد مهم در ارائه خدمت به مردم است که بازرسی باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

فلاح در پایان گفت: بازرسی باید به گونه‌ای عمل کند تا کارهای اداری تسهیل، بهره‌وری افزایش یابد، ارزش‌های اخلاقی خدشه نبینند، مدیریت تقویت شده و اعتماد عمومی به‌عنوان سرمایه اجتماعی تقویت و موجب تسهیل خدمات به شهروندان و کسب رضایت آنان شود.

براساس این گزارش، در این آیین از فعالیت‌های عزت‌الله هاشم‌زاده قدردانی و عباسعلی وفائی‌نژاد به‌عنوان مدیرکل جدید دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران منصوب شد.

عزت‌الله هاشم‌زاده پس از تودیع از سمت مدیرکلی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران به‌عنوان مشاور استاندار مازندران منصوب شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :