آخرین عناوین

سه شنبه 13 مهر 1395-9:7 کد خبر:32214

ماه حقوق معوقه کارمندان و کارگران شهرداری محمودآباد!!

شهرِ هزار و یک شهردار!

 چهار ماه است که کارمندان شهرداری محمودآباد حقوق خود را دریافت ننموده‌اند، درحالی که اعضای شورا با همکاری شهرداری، حقوق خود را به طور کامل تسویه نموده‌اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، اگر بخواهیم عملکرد شورای چهارم اسلامی شهر محمودآباد را بررسی کنیم و اگر تنها یک آیتم انتخاب شهردار که به نوعی مهم‌ترین وظیفه شوراهای اسلامی محسوب می شود را در نظر بگیریم، شورای چهارم محمودآباد فرسنگ‌های زیر صفر قرار می‌گیرد.

تغییر پیاپی شهرداران در این شهر باعث شده است که شهرداران نتوانند دست به توسعه پایدار یا انجام پروژه‌های طولانی مدت بزنند و این مسئله باعث درجا زدن این شهر شده است.

شاید به نظر اعضای شورای فعلی محمودآباد، انتخاب شهردار یک سرگرمی باشد ولی آنچه مشخص است این است که محمودآباد که در گذشته‌ای نه چندان دور یکی از شهرهای نمونه استان به خصوص در عرصه گردشگری بود، اکنون به علت نداشتن برنامه‌ی مدون و جامع شهری جایگاه خود را کاملا از دست داده است.

تغییر پی در پی شهرداران در طی حدود سه سال و نیم که به طور متوسط عمر صدارت هر شهردار به زحمت به 8 ماه می‌رسد، محمودآباد را با وضعیتی نامناسبی مواجه کرده است که قطعا دودش به چشم شهروندان خواهد رفت.

در تازه‌ترین بحران این شهرداری، نزدیک به چهار ماه است که کارگران و کارمندان شهرداری محمودآباد حقوق خود را دریافت ننموده‌اند و ظاهرا 48 ساعت به شهرداری برای پرداخت حقوق معوقه مهلت داده شده است.

این در حالی است که طبق شنیده‌ها، اعضای شورا اسلامی با همکاری شهرداری، حقوق خود را به طور کامل تسویه نموده‌اند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :