آخرین عناوین

سه شنبه 13 مهر 1395-10:59 کد خبر:32222

چپ کردن هیدوندای قهرمان کشتی آزاد جهان و برخورد با تیر برق در بابلسر:

قهرمان کشتی آزاد جهان دچار سانحه رانندگی شد

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده ۲ مدال طلای جهان در مسیر فریدون کنار - بابلسر دچار سانحه رانندگی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایرنا، مهدی تقوی، عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده 2 مدال طلای جهان در مسیر فریدون کنار - بابلسر دچار سانحه رانندگی شد.

علت حادثه انحراف خودروی هیوندای به علت نور پایین گزارش شده و فعلا جزییات بیشتری از این موضوع اعلام نشده است.

رئیس هیات کشتی مازندران گفت: تقوی دوشنبه شب در مسیر بازگشت از بابلسر به سوادکوه در خروجی شهر بابلسر دچار تصادف شدیدی شد و خوشبختانه به او هیچ آسیبی وارد نشد.

علی اصغرثمربخش افزود : خودروی تقوی در پی انحراف خودرویی که از مقابل می آمد به تیر برق برخورد کرد و خسارت زیادی دید.

وی ادامه داد : تقوی پس از شوک تصادف در منزلش در حال استراحت است .

مهدی تقوی زاده سال 1366 در شهر سوادکوه مازندران است که در وزن 66 کیلوگرم برای تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات جهانی سال 2009 دانمارک و سال 2011 استانبول ترکیه 2 نشان زرین طلا کسب کرد.

این کشتی گیر مازندرانی 2بار قهرمانی جوانان جهان در سال های 2006 و 2007، یک مدال طلای جام جهانی کشتی در سال 2009 و مدال نقره جام جهانی در سال 2007، قهرمانی جوانان آسیا در سال 2006 و قهرمانی نوجوانان آسیا در سال 2004 را در کارنامه افتخارات ورزشی خود دارد.

مهدی تقوی در المپیک 2012 لندن با باخت مقابل ' لوپز کوبایی' از دور رقابت ها کنار رفت ودر مسابقات جهانی 2013 مجارستان نیز ناکامی سال قبل خود را تکرار کرد.

وی که در رده بندی فدراسیون کشتی ایران به عنوان نهمین کشتی گیر برتر تاریخ کشتی ایران معرفی شده است ، در 2 سال اخیر از میادین کشتی دور بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :