آخرین عناوین

شنبه 24 مهر 1395-8:55 کد خبر:32327

سخنگوی اورژانس مازندران:

برخورد 206 با دیواره تونل جاده هراز / واژگونی پراید با 3 سرنشین در ساری/ خودروی پژو در آتش‌ سوخت

سخنگوی اورژانس مازندران گفت: برخورد پژو 206 با دیواره تونل در جاده هراز سبب مرگ راننده و مصدومیت 3 نفر دیگر شد.


گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ذکریا اشک‌پور در شهرستان ساری از برخورد خودرو پژو 206 با دیواره تونل در جاده هراز خبر داد.

وی تصریح کرد: این حادثه در ساعت 21:30 دقیقه شب گذشته به مرکز فوریت‌‎های پزشکی آمل اطلاع داده شد که مأموران نزدیک‌ترین پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران بیان کرد: در این حادثه یک مرد 28 ساله به دلیل شدت حادثه در دم جان باخت و سه نفر دیگر که یک مرد و 2 خانم بودند مصدوم شدند.

این مسئول ادامه داد: مصدومان توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند که حال مردی که در این حادثه حضور داشت وخیم اعلام شده است.

اشک‌پور از واژگونی خودروی پراید در جاده ساری به کیاسر خبر داد و افزود: در این سانحه سواری پراید با سه سرنشین که اعضای یک خانواده بودند واژگون شد.

وی گفت: دو نفر از افراد حادثه‌دیده به درمانگاه کیاسر و خانم 35 ساله این سانحه برای اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شد.  

در پی تصادفات شب گذشته ،رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: خودروی سواری پژو در حال تردد از مسیر شمال به جنوب که قصد عزیمت به پایتخت کشور را داشت در محور مواصلاتی هراز دچار حریق شد.

وی افزود: این اتفاق شب گذشته روی داده که این خودروی سواری حامل چهار سرنشین بود ولی به هیچ یک از سرنشینان آسیبی نرسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران تصریح کرد: آتش‌سوزی خودروی پژو در حد فاصل منطقه کهرود و بایجان واقع در کیلومتر 55 محور هراز به وقوع پیوست که در آن بخش عمده خودرو در حریق سوخت.

این مسئول با اشاره به تعطیلات گذشته و عزیمت مسافران زیادی از استان‌های مختلف به شمال کشور، یادآور شد: هم‌اکنون مسافران و گردشگران زیادی از مسیر مواصلاتی هراز در حال بازگشت به مقاصد خود هستند.

جغتا با اشاره به تردد بسیار سنگین در محور هراز و ایجاد گره‌های ترافیکی که امروز در این مسیر اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: عمده ترافیک در مناطق تونل شماره یک، نارنجستان، پارک جنگلی میرزا کوچک‌خان و مسیر گزنک تا پلور بوده است.

وی گفت: هم‌اکنون عمده ترافیک در محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :