آخرین عناوین

شنبه 24 مهر 1395-9:35 کد خبر:32331

دهن‌کجی نایب رئیس فدراسیون وزنه‌ برداری به یوسف‌نژاد:

یوسف‌نژاد باید نظراتش را با رئیس فدراسیون در میان می‌گذاشت

نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت:عضو هیئت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری به جای صحبت‌ با رسانه‌ها، باید نظراتش را با رئیس فدراسیون در میان می‌گذاشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، داود باقری درباره صحبت‌های بهادر مولایی علیه فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت:موضوع محرومیت بهادر مولایی آنقدر موضوع پیچیده‌ای نیست که به آن پرداخته می‌شود و این گونه اتفاقات طبیعی است.

وی افزود:مولایی یکسری توهین و اتهامات و دروغ‌هایی را متوجه مسئولان فدراسیون وزنه‌برادی کرده بود و باید پاسخ این رفتارهایش را می‌داد، کمیته انضباطی فدراسیون وزنه‌برداری هم به بررسی اظهارات مولایی پرداخت و در نهایت هم رای خورد را در این باره صادر کرد.

نایب‌رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مورد صحبت‌های علی‌اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر پیگیری مشکلات بهادر مولایی توسط نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: کسی که می‌خواهد به بهادر مولایی کمک کند باید این کمک را به فدراسیون وزنه‌برداری کند چرا که مولایی ورزشکار ما محسوب می‌شود و احتیاجی نیست بقیه به این وزنه‌بردار کمک کنند.

یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری است و به جای این که در رسانه‌ها صحبت‌های خود را بیان کند باید نظراتش را با رئیس فدراسیون در میان می‌گذاشت.

باقری در واکنش به ادعای عجیب بهادر مولایی مبنی بر این که او را به اتهام توهین به «نظام جمهوری اسلامی» تعلیق کرده‌اند گفت:چنین چیزی واقعیت ندارد و من این مسئله‌ای را تکذیب می کنم، همانطور که گفتم مولایی یکسری ادعای دروغ مطرح کرده بود که نتوانست آنها را ثابت کند.

وی درباره اختلاف نظر بین کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی گفت:این مسئله یک اختلاف نظر حرفه‌ای است و رستمی و انوشیروانی هیچ اختلاف شخص با هم ندارند، کیانوش رستمی در المپیک ریو ثابت کرد می‌تواند بدون مربی هم موفق باشد و طلا بگیرد.

البته تمام فعالیت‌های رستمی زیر نظر فدراسیون وزنه‌ برداری بود و این مسئله هم با موافقت شورای فنی صورت گرفت که به نظر من این شورای در این باره تصمیم درستی گرفت، زیرا باعث حفظ یک مدال طلا برای وزنه‌برداری ایران شد، در حال حاضر هم بهترین اتفاق این است که انوشیروانی و رستمی به یک تصمیم مشترک برسند.

باقری افزود:با این حال نظر نهایی را درباره کیانوش رستمی شورای فنی اتخاذ خواهد کرد و با توجه به اینکه تصمیم‌گیری در این باره بسیار مهم خوهد بود باید بررسی های زیادی صورت بگیرد.

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌بردای با اشاره به اینکه شورای فنی فدراسیون وزنه‌ بردای فرمالیته نیست و مرادی دخالتی در تصمیمات این شورا ندارد اظهار داشت: بسیاری اعتقاد داشتند که شورای فنی فرمالیته است اما جالب است بدانید که پیش از المپیک، مرادی می‌خواست مولایی به جای هاشمی به ریو برود که شورای فنی با این مسئله مخالفت کرد.

حتی در استارت لیست هم نام مولایی وجود داشت که در نهایت این وزنه‌بردار به ریو اعزام نشد، با این اوصاف مشخص است که شورای فنی در این زمینه اختیار تام داشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :