آخرین عناوین

شنبه 24 مهر 1395-12:56 کد خبر:32339

انتقاد امام جمعه بابل:

تعلل مسئولان در تعریض جاده بابل ـ کیاکلا پذیرفتنی نیست

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه هر روزه تعداد زیادی از جوانان قربانی جاده‌های بابل می‌شوند، گفت: تعلل مسئولان در تعریض جاده بابل ـ کیاکلا پذیرفتنی نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن روحانی در بابل اظهار کرد: جای بسی تأسف است که جاده‌های بابل به جاده‌های مرگ شهرت یافته اما مسئولان دلسوزی برای رفع مشکلات این جاده‌ها در بابل وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه جاده بابل ـ کیاکلا هر روز قربانی می‌گیرد، افزود: چقدر شرمنده شدم زمانی که در مراسم سالگرد هادی نوروزی کاپیتان بابلی تیم فوتبال پرسپولیس در کپورچال حاضر شدم و خانواده‌های قربانیان در حالی که عکس جوانان خود را در دست داشتند با اشک و ناله از بی‌تدبیری مسئولان گله‌مند بودند.

روحانی با اشاره به اینکه قریب به 40 سال است که هیچ اقدامی نسبت به تعریض و بازسازی جاده بابل ـ کیاکلا انجام نشده است، افزود: در تقسیمات جاده‌ای آیا جاده بابل ـ کیاکلا جزو جاده‌های استان مازندران هست.

امام جمعه بابل تصریح کرد: سوال من از مسئولان این است، چرا شهرستان بابل در برخورداری از اعتبارات و امکانات محروم‌تر از شهرهای دیگر مازندران است، چرا اقدام جدی درباره تعریض و بهسازی این جاده‌ها انجام نمی‌شود.

روحانی خواستار توجه مسئولان نسبت به بررسی و رفع مشکلات جاده‌ای بابل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :