آخرین عناوین

شنبه 24 مهر 1395-16:14 کد خبر:32340

فرماندار ساری خبر داد:

سه مسئول در مرکز مازندران جابه‌جا شدند

فرماندار ساری از جابه‌جایی و انتصاب سه بخشدار جدید مرکز مازندران خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تسنیم، احمد حسین زادگان در ساری اظهار داشت: جابجایی‌ها با هدف تبادل افکار و تجربیات و با هدف توسعه مناطق انجام می‌شود.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده و از بین گزینه‌های متعدد، سرانجام سرپرستان بخشداری‌های رودپی جنوبی، دودانگه و چهاردانگه ساری مشخص شدند.

حسین زادگان با اشاره به اینکه افراد معرفی شده از نیروهای باتجربه در مصادر اداری و سیاسی بودند، تصریح کرد: در حکمی از سوی استاندار مازندران، محمد قلی نژاد به عنوان بخشدار رودپی جنوبی شهرستان ساری منصوب شد.

فرماندار ساری با بیان اینکه استاندار مازندران در حکم دیگری جهانبخش عشوری را به سمت سرپرست بخشداری دودانگه ساری نیز منصوب کرد.

حسین زادگان با اعلام اینکه شهرستان ساری از اهمیت ویژه ای در توسعه استان برخوردار است و نگاه ویژه به مناطق محروم ارزشمند است، از انتصاب سید محمد سلطانی در سمت سرپرست بخشداری چهاردانگه ساری از سوی استاندار مازندران خبر داد.

فرماندار ساری یادآور شد: مراسم تودیع و معارفه بخشداران جدید رودپی جنوبی، دودانگه و چهاردانگه طی هفته جاری در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

شهرستان ساری مرکز مازندران دارای شش بخشداری مرکزی، دودانگه، کلیجانرستارق، چهاردانگه، رودپی جنوبی و شمالی و 550 هزار نفر جمعیت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :