آخرین عناوین

شنبه 24 مهر 1395-23:14 کد خبر:32348

جستجوها ادامه دارد :

ناپدید شدن 5 تن از اهالی میاندورود/یافتن 5 گمشده جنگل های دارابکلا/تکمیلی

دهیار روستای دارابکلا گفت: پنج نفر از اهالی این روستا در جنگل دارابکلا ناپدید شدن که اکیپ هلال‌احمر و اهالی این روستا در حال جست‌وجو برای پیدا کردن این افراد هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، براساس اخبار دریافتی از دهیاری روستای دارابکلای ظهر امروز پنج نفر از اهالی این روستا به جنگل دارابکلا رفته که بر اثر تاریکی هوا و گرفتار شدن در بارش شدید باران از مسیر اصلی منحرف و گم‌شده‌اند.

محمد دباغیان دهیار روستای دارابکلا میاندورود ، با تأیید خبر ناپدید شدن پنج نفر از اهالی این روستا در جنگل دارابکلا، اظهار کرد: اکیپ هلال‌ احمر و اهالی این روستا در حال جست‌وجو در جنگل برای پیدا کردن این افراد هستند.

دهیار روستای دارابکلا خاطرنشان کرد:طی تماس‌ دریافتی که چند ساعت پیش با این افراد برقرار شد، حال عمومی را مساعد اعلام کردند اما از مکان مشخص خود در جنگل اطلاعی ندارند که نیروهای کمکی همچنان در حال جست‌وجو هستند.

خبر تکمیلی: یافتن 5 گمشده جنگل های دارابکلا

محمد دباغیان دهیار روستای دارابکلا گفت: 5 نفر از اهالی این روستا عصر دیروز برای چیدن قارچ های جنگلی به جنگل های منطقه رفته و به دلیل گرفتار شدن در بارش شدید باران و تاریکی هوا از مسیر اصلی منحرف و گم‌شده‌ بودند.

وی افزود: افراد گم شده 2 زن، یک مرد و 2 کودک بودند که بامداد امروز با تلاش نیروهای سپاه شهرستان میاندورود، اعضای پایگاه بسیج روستا، گروه های امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر، منابع طبیعی، نیروهای بخشداری و فرمانداری و اهالی روستا نجات پیدا کردند.

وی گفت: حال عمومی همه این افراد مساعد است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :