آخرین عناوین

شنبه 1 آبان 1395-10:12 کد خبر:32432

کاش ربیع فلاح از رئیس‌جمهور درس بگیرد‌!

تغییر در کابینه دولت توسط روحانی ، درسی بزرگ برای استاندار مازندران!

استاندارمازندران می تواند از اقدام اخیر رئیس جمهور که یک سیاست دیکته نشده است ، درس گرفته و فضای مدیریت را برای خدمت افراد کاربلدتر مهیا کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مازنی خبر،در آخرین سال فعالیت دولت یازدهم ، حسن روحانی با تغییر در کابینه دولت ، فضای مدیریت کشور را برای خدمت افراد کاربلدتر مهیا کرده است.

این اقدام روحانی در کنار تمام جوانب مثبت و منفی اش ، می تواند یک درس بزرگ برای استانداران و نمایندگان عالی دولت در استان های مختلف نیز باشد.

ربیع فلاح استاندار مازندران که تقریباً در 100 درصد از مصاحبه ها و سخنانش ادعا می کند تابع سیاست های دولت بوده و به دنبال اجرائی کردن این سیاست ها در استان مازندران می باشد ،‌ می تواند از اقدام اخیر رئیس جمهور که یک سیاست دیکته نشده را به نمایندگان دولت ابلاغ کرده است ، درس گرفته و در راستای روی کار آمدن مدیران کاربلد و همسو با گفتمان تدبیر و امید در مازندران گام بردارد.

استاندار مازندران که در سه سال اخیر به دور از جناح بندی های سیاسی تمام تلاش خود را برای رقم زدن توسعه در استان انجام داده است ( جدا از آنکه موفق بوده یا نبوده) ، بهتر است با توجه به سیاست های دولت ، در تغییر بعضی مدیران کل استان هم قدمی بردارد.

ربیع فلاح اگر سر خود را بالا بیاورد و نگاهی گذرا بر ادارات کل مازندران بیاندازد ،‌ حتما چشمانش به مدیرانی خواهد خورد که در مدت حضورشان در مازندران نه تنها آجری بر روی آجر نگذاشتند بلکه با اقدامات نسنجیده ی خود آب را در آسیاب مخالفین دولت ریخته و کاملاً به نفع آن ها و به ضرر دولت بازی کرده اند.

به نظر بسیاری از کارشناسان ، امروز استان مازندران نیاز به خون تازه در بعضی از ادارات کل مهم و حیاتی اش دارد ؛ بهتر است مدیرانی که حتی دستاوردهای نظام در دستگاه مربوطه شان را انعکاس نمی دهند تا باعث تضعیف دولت یازدهم شوند و یا مدیرانی که به جای بها دادن به شخصیت های کاربلد و توانای حامی دولت به افراد ضعیف و مخالف دولت اعتماد می کنند ، جای خود را به مدیرانی بدهند که شجاعت بیان دستاوردهای دولت که همان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است را داشته باشند.

این برهه زمانی که روحانی با تغییر کابینه ، فضا را برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم آماده می کند ، یک آزمون مهم و سخت برای نمایندگان عالی دولت در استان های مختلف شکل گرفته شده است و امیدواریم ربیع فلاح بتواند در این آزمون سربلند بیرون بیاید و این بار برخلاف ماه های گذشته شرایط حضور مدیران باتجربه و همسوی دولت را در ادارات کل مازندران فراهم آورد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :