آخرین عناوین

يکشنبه 2 آبان 1395-16:19 کد خبر:32449

عصر امروز صورت گرفت:

انتصاب فرمانده جدید انتظامی شهرستان تنکابن

 با حضور جانشین فرمانده انتظامی مازندران، فرمانده جدید انتظامی شهرستان تنکابن معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس ، محراب ریاحی در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی تنکابن در مجتمع فرهنگی آموزشی رشد این شهرستان با اشاره به اینکه در واقعه عاشورا بهترین بندگان خدا در مقابل بدترین مردمان خدا ایستادند و تمام هستی خود را به میدان فرستادند، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و آرمان‌های امام حسین(ع) وظیفه امروز ما است اما در حال حاضر فقط به یزید هزار و 370 سال پیش تکیه نکنیم بلکه باید هزاران یزید زمانه را که در جامعه زندگی می‌کنند، بشناسیم.

وی با بیان اینکه بعضی از کشورها با یک بمب 800 کیلویی به اسم حقوق‌بشر مردم یمن را نابود می‌کنند، افزود:ارتش نیجریه در یک اقدام 2 هزار نفر را یک‌جا از بین برد و در سوریه گروه‌های مسلح، تکفیری‌ها و داعشی‌ها مسلمانان بیگناه را به‌شهادت می‌رسانند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه گروه‌های تکفیری و داعش لشکریان عمر سعد هستند، عنوان کرد: در حال حاضر یزیدیان زیادی وجود دارند که ما باید با درس گرفتن از واقعه کربلا آنها را شناسایی کنیم.

ریاحی بر اطاعت‌پذیری از فرمان ولایت‌فقیه تاکید کرد و ادامه داد: باید هوشیار باشیم و یزیدیان زمان را بشناسیم و لازمه هوشیاری ما این است که پشت سر امام خود حرکت کنیم.

وی با اشاره به کاهش 4 درصدی جرائم در کشور، گفت: در سال جاری جرائم در مازندران 15 درصد کاهش داشته که نسبت به کشور آمار مناسبی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه ورود پرونده‌های قضایی نزاع، درگیری و... در استان 17 درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: آمار تصادفات 17 درصد کاهش و کشفیات در مازندران 39 درصد رشد داشته است.

براساس این گزارش، در این آیین از تلاش‌های ابراهیمی تجلیل و رامین شمس به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی تنکابن معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :