آخرین عناوین

يکشنبه 2 آبان 1395-21:13 کد خبر:32453

سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسرعنوان کرد:

بی‌برنامه‌گی در ساخت سالن‌های ورزشی خیانت به ورزش رامسر

سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر گفت:بی‌برنامه‌گی در ساخت سالن‌های ورزشی، خیانت به ورزش رامسر است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ابراهیم گلدشتی در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک هفته تربیت‌بدنی گفت: ساختار و روند کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر به سمت بازنشستگی می‌رود و اکنون این اداره با چهار نفر کارمند فعالیت می‌کند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر ساخت سالن‌های ورزشی در شهرستان را خیانتی برای ورزش رامسر عنوان کرد و افزود: ساختن سالن‌های ورزشی بدون مشاوره لازم بوده که با توجه به اینکه سالیان طولانی احداث شد نیازمند ترمیم و بازسازی است.

وی عدم وجود اسپانسرها و حمایت مالی و همچنین نبود امکانات و تجهیزات لازم را دلیل عدم فعالیت و شکوفایی تیم‌ها دانست و اظهار کرد: در این زمینه نیازمند کمک روحانیت و مسؤولین و خیران هستیم که ورزش را حمایت کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر با اشاره به اینکه بخش قهرمانی نیازمند سه مولفه است، تصریح کرد: این مولفه‌ها شامل بحث مالی، مدیریت و مربیگری است و ورزشکاران نیازمند منابع مالی برای فعالیت‌ها و تشکیل تیم و همچنین امور خود هستند.

گلدشتی یکی از مواردی که اداره ورزش در آینده بر روی آن برنامه‌ریزی خواهد کرد را ورزش همگانی عنوان کرد و گفت: در رامسر تلاش داریم تا در آینده‌ای نزدیک ورزش صبحگاهی را در سه مکان عمومی برگزار کنیم.

وی از برگزاری 14 برنامه به مناسبت هفته تربیت‌بدنی خبر داد که دیدار با مادر شهید ورزشی، اجرای مسابقات والیبال خواهران، برگزاری مسابقه فوتبال برادران، صعود تیم کوهنوردی به قله سماموس، اجرای برنامه پیاده روی خانوادگی، جلسه و نشست با خبرنگاران و همچنین گردهمایی فصلی هیأت‌ها تعدادی از برنامه‌ها است.

وی تعداد هیأت‌های ورزشی شهرستان رامسر را 35 هیأت دانست و تصریح کرد:  10 هیأت ورزشی فعالیت بسیار خوبی دارند و هیأت‌های دیگر نیز برای رسیدن به هدف باید برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشد و افق حرکتی و دید خود را مشخص کند و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی و تلاش کند.

گلدشتی کارت بیمه ورزشی را عامل حمایتی برای ورزشی‌ها دانست و تعداد بیمه‌شدگان را 4 هزار و 650 مورد عنوان کرد و تعداد سالن‌های ورزشی دولتی شهرستان را هشت سالن برشمرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان رامسر از برنامه‌ریزی برای متمرکز کردن سالن‌های شهرستان به صورت اختصاصی خبر داد و گفت: در هر سالن به صورت متمرکز ورزش انجام شود.

براساس این گزارش، گلدشتی در پایان از برگزاری گردهمایی فصلی هیأت‌های ورزشی چهارشنبه هفته‌جاری با حضور مسئولان ارشد شهرستان و نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس‌آباد خبر داد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :