آخرین عناوین

يکشنبه 2 آبان 1395-21:14 کد خبر:32454

حواشی شهرآورد مازندران :

درگیری بازیکن خونه به خونه با مدیرعامل نساجی/ بی‌تدبیری در تهیه کاور برای خبرنگاران

در بازی دو تیم نساجی و خونه به خونه ، یکی از بازیکنان سرشناس تیم خونه‌به خونه بابل در پایان بازی با مدیرعامل باشگاه نساجی قائم‌شهر درگیر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، دو تیم نساجی قائم‌شهر و خونه به خونه بابل بعد از ظهر امروز در حالی به مصاف هم رفتند که در فصل گذشته امتیاز بازی رفت را تیم فوتبال نساجی و بازی برگشت را  تیم فوتبال خونه به خونه به خود اختصاص دادند.

با وجود اینکه این بازی از شبکه ورزش به ‌صورت زنده پخش شد اما مثل همیشه علاقه‌ مندان و طرفداران پرشور قائم‌شهری برای حضور در ورزشگاه و تشویق تیم محبوب خود بلیط تهیه کرده و وارد ورزشگاه شدند.

طرفداران تیم خونه به خونه بابل هم که از ساعت‌ها قبل در پشت درب ورزشگاه منتظر ورود بودند رأس ساعت مقرر در جایگاه خود قرار گرفتند.

یکی از مسائلی که باید در برگزاری هر مسابقه توسط مدیران مربوطه مورد توجه قرار گیرد جانمایی مناسب برای حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل برگزاری مسابقات است.

این مسئله در شهرآورد امروز، زیاد مورد توجه قرار نگرفت و برخی از خبرنگاران اسیر بی‌نظمی‌ و بی‌مدیریتی شدند و از ورود به زمین باز ماندند و تنها دلیل آن نداشتن کاور بیان شد.

اگر مجوز ورود خبرنگار به ورزشگاه برای پوشش خبری پوشیدن کاور است چرا فقط تعداد انگشت‌شماری کاور داشتند و فقط چند خبرنگار که از راه دور برای پوشش خبری بازی آمده بودند پشت درب‌های بسته ماندند.

حال این سوال مطرح می‌شود این قانون توسط چه کسی یا کسانی وضع شده و اگر قانون است چرا شامل حال همه نمی‌شود؟

اگر مشکل کمبود کاور است باید گفت این قلم جنس قیمت چندانی ندارد که برای خرید آن نیاز به بودجه خاص داشته باشد و امیدواریم مسئولان و متولیان ورزشی شهرستان قائم‌شهر این مهم را مورد توجه قرار دهند و در بازی‌های آینده این مشکلات دیگر دیده نشود.

از دیگر حواشی این بازی می‌توان به فحاشی تماشاگران بابلی در طول برگزاری مسابقه اشاره کرد.

همچنین یکی از بازیکنان سرشناس تیم خونه‌به خونه بابل در پایان بازی با مدیرعامل باشگاه نساجی درگیر شد.

پشت درب ماندن تماشاگران هر دو تیم هم از دیگر حواشی این شهرآورد بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :