آخرین عناوین

دوشنبه 3 آبان 1395-8:46 کد خبر:32458

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران خبر داد:

گلایه نمایندگان مازندران از اجرا نشدن مصوبات دولت

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران گفت: اعضای مجمع در دیدار با نوبخت سخنگوی دولت از عدم اجرای مصوبات دولت در استان مازندران گلایه کردند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از تیتر امروز، حسین نیازآذری در جمع خبرنگاران بیان کرد: اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران عصر یک شنبه با محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت  و رییس سازمان برنامه و بودجه دیدار و پیرامون مسائل استان گفت وگو و تبادل نظر کردند.

وی اظهار کرد: پیگیری مسائل کلان استان، طرح مشکلات اعتباری پروژه های نیمه تمام، چگونگی تخصیص اعتبار پروژه های توازن منطقه ای، بررسی روند تخصیص اعتبار خسارات طوفان اخیر و برنامه ششم توسعه از مباحث این نشست بود.

نیازآذری از انتقاد صریح نمایندگان از عدم تخصیص اعتبارات سفر سال گذشته دولت به مازندران خبر داد و افزود: رییس سازمان برنامه و بودجه قول داد تا پایان آبان ماه تخصیص اجرایی خواهد شد .

به گفته عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان مازندران مسئله خرید تضمینی 60هزارتن مرکبات استان مازندران از دیگر موضوعات مهم این نشست بود که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه پیگیری های لازم را در دولت داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این نشست نوبخت با تاکید بر پیگیری مسائل استان مازندران از انسجام مجمع نمایندگان استان مازندران و تعامل با دولت تقدیر کرد و گفت به زودی به مازندران سفر خواهد کرد و از نزدیک روند اجرای مصوبات دولت و طرح های عمرانی را ارزیابی می کند.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: بخشی از طلب پیمانکاران و اعتبارات طرح های عمرانی از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی پرداخت شد در ادامه نیز از این محل طرح های عمرانی شتاب مضاعف می گیرند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :