آخرین عناوین

دوشنبه 3 آبان 1395-16:43 کد خبر:32466

با حضور مسئولان صورت گرفت:

معارفه بخشدار جدید گتاب بابل

طی مراسمی با حضور مسئولان ، بخشدار جدید گتاب بابل معارفه شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، بعدازظهر امروز مراسم تودیع و معارفه بخشدار گتاب در بخشداری گتاب برگزار شد.

فرماندار بابل در این مراسم گفت: در دولت تدبیر و امید شاهد تحولات خوبی در حوزه‌های مختلف در عرصه داخلی و بین‌المللی بودیم که در سایه تعامل و همکاری بین مردم و مسؤولان محقق شد زیرا هدف دولت استفاده از ظرفیت همه مردم و گروه‌ها است.

محمدتقی عباس‌پور اظهار کرد: به همت بخشدار سابق گتاب، در این بخش مشکلی نداشتیم و کاملاً هماهنگی داشتیم که امیدواریم بخشدار جدید گتاب نیز از امروز عملکرد مثبتی ارائه دهد که با توجه به شناختی که از وی داریم حتما محقق می‌شود.

وی تودیع و معارفه را امری ضروری برشمرد و تصریح کرد: برای یک مدیر همین بس که بعد از 30 سال خدمت به نظام و مردم از او به صداقت و پاک‌دستی یاد کنند.

این مسئول یادآور شد: مهم است دیدگاه مردم و نظام به مدیری نگاه خادم یا خائن، مؤثر یا مضر و کارآمد یا ناکارآمد باشد، مهم است انسانی با نام نیک بیاید و ارزشمند برود.

بخشدار سابق گتاب نیز اظهار کرد: افتخار خدمت به مردمی داشتم که 178 شهید تقدیم نظام کردند و همواره حامی نظام و دولت بودند.

نادر حسینی افزود: اقدامات انجام شده در شهر گتاب با مشارکت مردم، حمایت مسئولان استانی و شهری بوده است که با وجود مشکلات عدیده در بخش توانستیم اقدامات خوبی نیز انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با وجودی که سال 94 و 95 با شرایط سخت مالی مواجه بودیم و دو انتخابات در پیش داشتیم بدون کمک حتی ریالی از دولت، استانداری و فرمانداری موفق عمل کردیم.

حسینی با اشاره به اینکه با دست خالی مشکلات را مدیریت کردیم، ادامه داد: استقرار نمایندگی ورزش بخش، تبدیل ثبت و احوال و برق منطقه به اداره، بررسی مشکلات آب شرب هفت روستای حاشیه شهر گتاب و ... از اقدامات انجام شده است.

بخشدار سابق گتاب گفت: افتخار می‌کنم که 32 سال خدمتگزار مردم و نظام بودم اما انتظار داشتم حداقل بعد از این همه خدمت 48 ساعت قبل از تودیع به من اطلاع می‌دادند.

براساس این گزارش، در این مراسم با اهدا لوح سپاس از عملکرد بخشدار سابق گتاب تقدیر و قربانعلی ولی‌زاده‌ بورا به عنوان بخشدار جدید گتاب معارفه شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :