آخرین عناوین

سه شنبه 4 آبان 1395-8:56 کد خبر:32473

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی آمل خبر داد:

حریق انبار مغازه لوله‌ فروشی در آمل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت: انبار مغازه لوله‌ فروشی در خیابان امام رضا(ع) این شهرستان امشب طعمه حریق شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،حسین نذیری اظهار کرد: انبار مغازه لوله ‌فروشی در خیابان امام رضا(ع) این شهرستان امشب طعمه حریق شد.

وی با اشاره به گزارش آتش‌سوزی به وسیله تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی، افزود: این گزارش در ساعت 21 و 12 دقیقه امشب مخابره شد و بلافاصله عوامل و نیروهای عملیاتی عازم محل حادثه شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل با اعلام اینکه آتش‌سوزی در انبار زیر زمین این مغازه لوله ‌فروشی در خیابان امام رضا روی داد، بیان کرد: برای این عملیات مأموران ایستگاه شماره 4 وارد میدان شده و با سرعت عمل بالا زبانه‌های آتش را مهار کردند.

این مسئول ادامه داد: مأموران آتش‌نشانی با ورود به هنگام مانع از خسارت بیشتر به انبار مغازه و سرایت آتش‌سوزی به مغازه‌های اطراف شدند.

نذیری با اشاره به اینکه صاحب مغازه لوله ‌فروشی به علت استنشاق دود ناشی از حریق دچار مشکل تنفسی شد، گفت: با حضور مأموران اورژانس 115، فرد مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :