آخرین عناوین

سه شنبه 4 آبان 1395-11:0 کد خبر:32478

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد:

بارش نخستین برف پاییزی در محور هراز/ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان از بارش نخستین برف پاییزی در محور هراز خبر داد و گفت:رانندگان حتما زنجیر چرخ و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، یوسف جغتا در شهرستان آمل، اظهار کرد: نخستین برف پاییزی در محور هراز طی صبح امروز شروع به باریدن کرد.

وی افزود: این بارش برف برای ساعاتی ادامه داشت و شدت آن در منطقه امامزاده هاشم (ع) بیشتر بوده و باعث سفید پوش شدن موقت بخشی از مسیر مواصلاتی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان با بیان اینکه در مناطقی از گزنک و پلور نیز صبح امروز شاهد بارش برف بودیم، تصریح کرد: کاهش شدید دما در محور مواصلاتی هراز باعث ریزش برف شده است.

این مسئول با اعلام اینکه محور مواصلاتی هراز با تلاش راهداران و عوامل راهداری برای تردد مشکلی ندارد، یادآور شد: برف به صورت مقطعی برای دقایقی روی سطح جاده ریزش داشت که با تلاش مأموران راهداری پاک‌سازی شد.

جغتا با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در محور هراز عادی بوده و رفت و آمدها در دو سمت مسیر شمال به جنوب و برعکس ادامه دارد، افزود: ماشین‌آلات راهداری همانند برف‌روب، آب‌نمک‌پاش، گریدر، ماشین‌آلات سبک و کامیون‌ها با استقرار در راهدارخانه‌ها آماده ارائه خدمات به همشهریان و هموطنان هستند.

وی با اشاره به اینکه اداره راه و شهرسازی لاریجان بیش از 50 نفر عوامل دارد، بیان کرد: تعداد 30 نفر از راهداران به حالت آماده‌باش و کشیک در چهار راهدارخانه منظریه، کهرود، امامزاده هاشم و گزنک اماده‌خدمت‌رسانی هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با بیان اینکه صبح امروز یک دستگاه خودروی سنگین بنز تک در محور مواصلاتی هراز دچار نقص فنی شد، خاطرنشان کرد: با تلاش عوامل راهداری خودروی دچار نقص فنی به حاشیه جاده منتقل شده و بعد از رفع نقص به حرکت خود ادامه داد.

این مسئول یادآور شد: با توجه به شرایط نامساعد جوی رانندگانی که قصد تردد از این محور مواصلاتی کشور را دارند حتما زنجیر چرخ و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.

جغتا با اشاره به اینکه راهدارخانه‌های محور هراز در مواقع اضطراری و اسکان موقت آماده ارائه خدمات به مسافران و در راه‌ماندگان است، گفت: افرادی که قصد تردد از محور هراز را دارند حتما از سیستم گرمایشی و فنی خودروی خود آگاهی داشته و وسایل گرمایشی همانند پتو به همراه مقداری واد غذایی به همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم از آن بهره بگیرند.

وی بیان کرد: رانندگان از سبقت راست و سرعت نابه‌جا در محور هراز خودداری کرده و به اوامر عوامل انتظامی، پلیس، راهداران و مسئولان راهداری گوش بسپارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :