آخرین عناوین

پنجشنبه 29 خرداد 1393-11:20 کد خبر:325

اخبار ویژه نیروی انتظامی مازندران

شکست خلافکاران در مقابله با نیروی انتظامی مازندران

اقدامات نیروی انتظامی مازندران در برقراري نظم و امنيت عمومي براي مسافران در طرح هاي سالم سازي دريا //چگونگي محافظت از حريم خصوصي آنلاين// شرور مسلح با هوشياري ماموران نوپوي مازندران دستگير شد//توقيف 40 فروند شناور متخلف در طرح هاي ساماندهي دريا// باند سرقت ادوات کشاورزي و منازل آمل متلاشي شد//و...


به گزارش خزرخبر و به نقل از معاون اجتماعی نیروی انتظامی مازندران،سرهنگ"رمضانعلي اميري"درگفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:استان مازندران به لحاظ شرايط خاص جغرافيايي،آب و هوايي و جاذبه هاي بي نظير گردشگري،همه ساله در ايام مختلف سال به ويژه در فصل تابستان پذيراي ميليون ها نفر مسافر و گردشگر از اقصي نقاط کشور است. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران تصريح کرد: استان مازندران از 338 کيلومتر نوار ساحلي برخوردار است که به عبارتي 47درصد سواحل درياي خزر در اين استان قرار دارد. وي افزود: 80 درصد گردشگران مازندران به انگيزه ديدن دريا و استفاده از جاذبه هاي تفريحي و توريستي کوه،جنگل ،دريا و مناطق سرسبز وارد استان مي شوند. معاون اجتماعي مازندران ادامه داد:به منظور تامين نظم و امنيت گردشگران و پيشگيري از وقوع هرگونه حوادث ناگوار طرح هاي سالم سازي دريا همه ساله در سواحل شمالي کشور به اجرا گذاشته مي شود. وي ممانعت از شنا در نقاط ممنوعه و خارج از طرح،نظارت بر رعايت شئونات اسلامي، پيشگيري از جرايم و برقراري نظم وامنيت عمومي و مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي در بهره برداري سالم از دريا را از جمله اقدامات پليس با همکاري ساير دستگاه هاي اجرايي استان در اين طرح ها دانست. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران در ادامه خطاب به مسافران و گردشگراني که به استان سرسبز مازندران سفر مي کنند،توصيه کرد:دريا يک موهبت الهي است که بايد از آن استفاده شودبه ظاهر آرام است و به روي تو لبخند مي زند اما آيا مي دانيد هر ساله تعدادي از هموطنان ما را به کام مرگ مي برد.پس بيائيم مراقب خود و فرزندانمان باشيم . وي با بيان اينکه اکثر غرق شدگان در مناطق خارج از طرح سالم سازي دريا شنا مي کردند،خطاب به مسافران تاکيد کرد:براي شنا در دريا از طرح سالم سازي که در شهرستان هاي ساحلي استان اجرا شده استفاده کنيد. "اميري "درخاتمه از شهروندان و مسافران خواست:در هنگام شنا مراقب پول،وسايل واشياي قيمتي خود باشند و آنها را در جاي امن و دور از دسترس افراد غير قرار دهند.

چگونگي محافظت از حريم خصوصي آنلاين//پليس فتااستان مازندران

اگر در تلفن همراه خود از رمز عبور استفاده نمي‌کنيد، نخستين گام را در حفظ حريم خصوصي خود برنداشته‌ايد؛ اقدامي ساده که مي‌تواند جلوي مشاهده تصاوير، عکس‌ها، پيامک‌ها و نرم‌افزارهاي مهم‌تان را بگيرد....
اگر در تلفن همراه خود از رمز عبور استفاده نمي‌کنيد و نخستين گام را در حفظ حريم خصوصي خود برنداشته‌ايد و اقدامي ساده که مي‌تواند جلوي مشاهده تصاوير، عکس‌ها، پيامک‌ها و نرم‌افزارهاي مهم‌تان را بگيرد را بکار نبسته ايد و اگر رمز عبور براي هر گجت و نرم‌افزار خود نداريد، پس مخاطب اين مطلب هستيد.

1ـ محافظت از دستگاه‌ها با رمز عبور:تلفن همراه، آيپد، رايانه، تبلت و… بايد به رمز عبور مجهز شود برخي معتقدند چون فقط از يک گجت‌/‌سيستم استفاده مي‌کنند، بنابراين چه نيازي است هر دفعه چند ثانيه براي وارد کردن رمز معطل شوند؟ انتخاب نکردن رمز عبور براي اين دستگاه‌ها، معادل باز گذاشتن در ورودي خانه هنگام ترک آن است. اگر خوش شانس باشيم، کسي از اين موقعيت سوءاستفاده نمي‌کند، اما معمولا نتيجه اين مي‌شود که به حريم خصوصي فرد تجاوز مي‌شود.
2ـ خود را در وب جستجو کنيد: اين روش براي دانستن اين‌که در فضاي مجازي در موردتان چه گفته مي‌شود، بسيار مفيد خواهد بود. اگر نامي داريد که ممکن است مشابه داشته باشد، گوگل سرويسي با نام Google Alerts دارد که ايجاد آن کمتر از يک دقيقه زمان مي‌برد و هر بار کسي در مورد شما صحبتي کرد، بسرعت برايتان پيغام ارسال مي‌کند.
3ـ‌ خروج از سرويس‌هاي وب: وقتي کارتان با سرويس‌هاي وبي تمام مي‌شود، حتما از آن سرويس‌ها بيرون بياييد. درغير اين‌صورت، اين موضوع نه تنها باعث کاهش رهگيري فعاليت شما در وب مي‌شود، بلکه اگر شخص ديگري بعدا پشت آن سيستم بنشيند، بدون دانستن رمز عبورتان وارد آن شبکه يا سرويس مي‌شود.اگر از رايانه فرد ديگري استفاده مي‌کنيد يا سيستمي که در اختيار داريد، عمومي است (کافي نت، گيم نت، سايت دانشگاه و…) اين موضوع ضروري‌تر به نظر مي‌رسدخارج نشدن از اين سرويس‌ها مي‌تواند نتايج جبران ناپذيري داشته باشد.
4ـ آدرس ايميل، تلفن يا کد پستي‌تان را ندهيد: وقتي با پشتيبان اينترنتي صحبت مي‌کنيد، آنها معمولا اطلاعات تماس شما را دارند (هنگام ثبت‌نام و…) بنابراين گرفتن مجدد اين اطلاعات مي‌تواند نشانگر موضوع مشکوکي باشد.
از اين‌رو هيچ‌گاه رمز عبور، ايميل، تلفن و… را در اختيارشان قرار ندهيد. معمولا سرويس‌هاي تقلبي براي وب سايت‌هاي مشهور درست مي‌شود و از اين طريق، اطلاعات هر فرد دزديده مي‌شود.
5 ـ رمزگذاري کامپيوتر: کلمه رمزگذاري شايد آنقدرها هم ساده به نظر نرسد، اما با ابزارهاي امروزي بيش از فشاردادن چند دکمه نيست. اگر از Mac استفاده مي‌کنيد، رمزگذاري به اين معني است که تنها از طريق رمز عبور شما مي‌توان فايل‌هايتان را مشاهده کرد.در مک کافي است بهSettings ،Security and Privacy وFileVaultبرويد و گزينه Turn on FileVaultرا انتخاب کنيد. کاربران PC بايد از نرم‌افزاري مشابهBitLockerاستفاده کنند.
1ـ روشن کردن ورود موبايلي به جيميل: تلفن خود را به کليد سخت افزاري تبديل کنيد. جيميل قابليتي با نام 2-Step verification (تائيد دو مرحله‌اي) دارد که براي ورود به هر سيستمي، يک پيامک به گوشي ارسال کرده و يک عدد شش رقمي به کاربر مي‌دهد. اين عدد شش رقمي براي تائيديه ورود به حساب لازم است. از اين‌رو مي‌توانيد مطمئن شويد بجز شما، هيچ فرد ديگري از جيميل استفاده نخواهد کرد. همچنين به ياد داشته باشيد با استفاده از اين روش مي‌توان متوجه شد آيا حساب جيميلتان تحت عمليات هک هست يا خير.

در نتيجه حتي اگر رمز عبور جيميلتان به دست کسي بيفتد، نمي‌تواند از رايانه ديگري به جيميل وصل شود. گوگل مي‌گويد ميليون‌ها نفر از اين قابليت استفاده مي‌کنند و روزانه هزاران نفر به اين جمع مي‌پيوندند. هر چند مشکل اين روش اين است که اگر باتري گوشي‌تان تمام شد يا به کشور ديگري سفر کرديد، مجبوريد از کدهاي جايگزين استفاده کنيد. گرچه مي‌توان اين سفرها را پيش‌بيني و اين قابليت را غيرفعال کرد.

شرور مسلح با هوشياري ماموران نوپوي مازندران دستگير شد

با هوشياري ماموران يگان ويژه استان مازندران شرور مسلح که با پناه گرفتن در يک آپارتمان مسکوني به سمت مردم تيراندازي مي کرد دستگر شد.

سرهنگ سيد رمضان يحيايي فرمانده يگان ويژه استان مازندران درگفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : درپي اعلام مرکز فوريتهاي پليسي شهرستان گلوگاه مبني براينکه شروري مسلح که از زندان متواري شده درحين دستگيري با پناه گرفتن در يک آپارتمان مسکوني اقدام به تير اندازي به سمت مردم وماموران مي کند بلافاصله ماموران يگان ويژه به محل اعزام شدند . فرمانده يگان ويژه مازندران افزود : متهم با ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان خود را به آپارتمان مسکوني رسانده و از آنجا به سمت مردم و شهروندان تير اندازي مي کرد . وي در خاتمه خاطر نشان کرد : با درايت ماموران نوپو و استقرار در محل مخفيگاه اين شرور، وي تحت نظر قرار گرفته و سرانجام در يک عمليات رواني دستگير و تحويل مراجع قضايي شد .

 توقيف 40 فروند شناور متخلف در طرح هاي ساماندهي دريا

فرمانده پايگاه درياباني اميرآباد استان مازندران از توقيف 40 فروند شناور متخلف در سطح حوزه استحفاظي پايگاه اميرآباد در طرح هاي ساماندهي دريا خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، سرهنگ" سيد حسين عبدي" فرمانده پايگاه درياباني" اميرآباد" در بيان اين خبر گفت: مرزبانان و دريابانان پايگاه درياباني اميرآباد از شروع طرح ساماندهي دريا، در برقراري هر چه بيشتر نظم و مبارزه با هر گونه نا امني در طرح هاي ساماندهي دريا تلاش مي کنند . فرمانده پايگاه درياباني" اميرآباد" افزود: با توجه به حضور انبوه ميهمانان و گردشگران به اين استان، با برنامه ريزي انجام شده در راستاي لزوم ايجاد نظم و امنيت و نظارت بر تردد شناورها در طرح ساماندهي دريا و رصد کليه شناورهاي متردد در سطح حوزه استحفاظي دريابانان پايگاه درياباني" اميرآباد" با برخورد قاطع با متخلفان، نظم و امنيت را براي ميهمانان و گردشگران به ارمغان آوردند. وي افزود: مرزبانان و دريابانان پايگاه درياباني اميرآباد با اجراي گشتهاي ساحلي و دريايي در طي روزهاي گذشته، موفق به توقيف 40 فروند شناور متخلف در سطح حوزه استحفاظي شدند. سرهنگ "عبدي" در خاتمه گفت: در پايان اين عمليات ها شناورهاي توقيفي جهت سير مراحل قانوني به مبادي ذيصلاح انتقال داده شدند.


باند سرقت ادوات کشاورزي و منازل آمل متلاشي شد

چهار نفر از اعضاي باند سرقت منازل و ادوات کشاورزي که با دفن اموال مسروقه آن را در فرصتي مناسب به فروش مي رساندند با تلاش ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل دستگير شدند .

به گزارش پايگاه خبري پليس ، «سرهنگ محمدصادق پهلوان» فرمانده انتظامي شهرستان آمل با علام اين خبر گفت : با شروع فصل زراعي و استفاده کشاورزان از ادوات کشاورزي در زمين هاي زارعي ، 4 نفر از سارقان حرفه اي با کمين در اطراف زمين هاي کشاورزي با استفاده از فرصت به دست آمده اقدام به سرقت ادوات کشاورزي مي کردند . وي افزود : با دريافت گزارش هايي مبني بر سرقت اين گونه ادوات و همچنين سرقت از منازل ، کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان با تشکيل تيم عملياتي با بررسي شيوه سرقت ها و انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي فردي به نام « اميرحسين- و» را به عنوان مظنون به سرقت شناسايي کردند . پهلوان ادامه داد : با تحت نظر قرار دادن فرد مظنون و اطمينان از انجام سرقت ها توسط وي ، در اقدام غافلگيرانه متهم دستگير شد. وي گفت : متهم در بازجوئي هاي پليسي به 11 فقره سرقت با همکاري و همدستي 3 نفر از دوستان خود اعتراف کرد سرهنگ پهلوان خاطرنشان ساخت : با اعتراف سرکرده باند سرقت ، هر 3 همدست وي به نام هاي «غلامرضا-م» و «اصغر-ق» و «رضا-م» نيز شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه دستگير شدند . فرمانده انتظامي شهرستان آمل اظهارداشت : از مخفيگاه متهمان که داخل يک باغ در اطراف شهرستان آمل بود ، 3 قبضه سلاح شکاري و تعدادي لوازم منزل و ادوات کشاورزي که توسط سارقان در زير خاک مدفون شده بودند ، کشف و متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند .

 انهدام باند سارقان حرفه اي داخل خودرو در بهشهر

پليس با دستگيري دو سارق حرفه اي ، پرده از راز سرقت هاي وجه نقد داخل خودروي مشتريان بانک ها در شهرستان بهشهر برداشت.

سرهنگ دوم"سيدمحسن جعفري" فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در گفتگو با خبر نگار پايگاه خبري پليس گفت : در پي چندين فقره سرقت وجه نقد داخل خودرو در سطح شهرستان موضوع، به صورت ويژه در دستور کارماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت. جعفري افزود: ماموران دپي تحقيقات گسترده پليسي و بکارگيري منابع اطلاعاتي موفق شدند دو سارق حرفه اي به نام هاي" پيمان – خ" اهل وساکن استان قم و" حسين – دا"اهل وساکن گرگان، را در حين ارتکاب جرم شناسايي و دستگير کنند . سرهنگ "جعفري" تصريح کرد: متهمان در بازجويي هاي فني و تخصصي پليس، به 12فقره سـرقت وجه نقد داخـل خودروجمعا به مبلغ يک ميليارد و200 ميليون ريال درسطح شهرستانهاي استان مازندران وگلستان اعتراف کردند . وي همچنين خاطر نشان کرد: سارقان در ورودي بانک ها کمين کرده و هر مشتري بانک که پول را به صورت نقد و حجيم، بدون هيچ وسيله ي حفاظتي حمل و داخل خودروي خود قرار مي داد آن را تعقيب کرده و در يک فرصت مناسب اقدام به سرقت مي کردند. سرهنگ"جعفري" در ادامه افزود: سارقان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند. فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در خاتمه از شهروندان خواست: از حمل وجه نقد با مبالغ زيادازطريق خودرو جدا خودداري کرده و حتي الامکان از گذاشتن کيف دستي، اشياء قيمتي و وجه نقد در جلوي داشبورد، روي صندلي خودرو و در معرض ديد پرهيز کنند.

انهدام باند بزرگ سارقان سيم برق در جويبار

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار مازندران از متلاشي شدن باند بزرگ سارقان سيم برق هوايي و کشف هزارو90 متر سيم برق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ"سيد رحمان رضازاده" فرمانده انتظامي شهرستان جويبار گفت: ماموران پليس آگاهي اين شهرستان پس از کسب خبري مبني بر وقوع چند فقره سرقت سيم برق هوايي در سطح شهرستان، اقدامات پليسي را براي شناسائي ودستگيري سارقان آغاز کردند. وي افزود : ماموران پس از چندين روز کار اطلاعاتي و تحقيقات گسترده، 4 نفر از متهمان شناسايي و در يک اقدام پليسي دستگير شدند . فرمانده انتظامي شهرستان جويبار درادامه خاطر نشان کرد : در بازرسي هاي به عمل آمده از محل اختفاي متهمان بيش از هزارو 90 متر سيم برق هوايي کشف شد . سرهنگ رضا زاده افزود: متهمان تاکنون به هشت فقره سرقت سيم برق در شهرستان اعتراف کردند. لازم به ذکر است ، متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي وموضوع در دست بررسي است.

 پلمپ 8 سفره خانه سنتي درچالوس

در بازرسي از سفره خانه هاي سنتي در شهرستان چالوس از فعاليت 8 سفره خانه در اين شهرستان جلوگيري شد .
به گزارش پايگاه خبري پليس ، با شروع طرح هاي دريا ساماندهي سفره خانه هاي سنتي در دستور کار انتظامي شهرستان چالوس قرار گرفت . اين گزارش حاکي است ، در اين راستا از کليه سفره خانه هاي سنتي اين شهرستان بازيد شد . در بازديد هاي به عمل آمده از اين واحدهاي خدماتي ، 8 سفره خانه سنتي به دليل ايجاد مزاحمت براي مردم و شيوع انواع جرائم پلمپ واز ادامه فعاليت آنان جلوگيري شد .

 سارقان قطعات ريل راه آهن نکاء دستگير شدند

ماموران پليس آگاهي شهرستان نکاء استان مازندران موفق به شناسائي ودستگيري سارقان قطعات ريل راه آهن در اين شهرستان شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس ، ماموران پليس آگاهي شهرستان نکا ، حين اجراي ماموريت به يک دستگاه خودرو پرايد که در حوالي ريل راه آهن در اين شهرستان پاربوده مشکوک شدند .

ماموران ، در اقدامي عملياتي و غافلگيرانه موفق شدند دو نفر از افرادي را که درحال باز کردن قطعات ريل ره آهن بودند به نام هاي "سيف اله- ق" و"ميلاد – ع" را دستگير کنند .

اين گزارش حاکي است ، در بازرسي از خودروي متهمان عداد 25 کيسه صفحه، پيچ و مهره و قطعات آهني مربوط به ريل قطار کشف شد .

درادامه اين گزارش آمده است ، متهمان تاکنون به سرقت بيش از يک ونيم تن قطعات ريل راه آهن در طول ريل قطار در شهرستان هاي بهشهر و نکاء اعتراف کردند .

لازم به ذکر است ، متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

پايان فعاليت 30 قليان سرا و قهوه خانه متخلف در جويبار

فرماندهي انتظامي شهرستان جويبار مازندران از استمرار طرح ارتقاء امنيت اجتماعي وپلمپ 30 قليان سرا وقهوه خانه متخلف در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ پاسدار سيد رحمان رضازاده گنجي در گفتگو با خبر نگار پايگاه پليس گفت: در پي ايجاد مزاحمت برخي از قهوه خانه ها و قليان خانه ها در سطح شهر جويبار واعلام نارضايتي مردم وشهروندان از اين واحدهاي خدماتي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اين راستا به اجرا درآمد .

سرهنگ رضازاده افزود: با اجراي اين طرح 30 واحد قهوه خانه و قليان سراي متخلف شناسايي و پلمپ شدند و از 20 نفر ديگر نيز تعهد کتبي اخذ شد.

وي هدف از اجراي اين طرح را هدف مقابله با تخلفات و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي انجام شده عنوان وتصريح کرد : اين قهوه خانه ها و باغسراها به علت فعاليت غير قانوني و عدم توجه به قوانين و ضوابط ابلاغي پلمپ و از فعاليت صنفي مالكان اين واحدها جلوگيري شد .

وي در پايان تصريح کرد: پليس با اقتدار تمام با هرگونه تهديد اجتماعي برخورد کرده و براي تحقق جامعه اي ايمن و سالم از هيچ کوششي فروگذار نخواهد كرد .

وي در خاتمه از شهروندان خواست : شهروند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طريق شماره تلفن 110 اطلاع دهند.

 نقش جوانان در حفظ فرهنگ و ارزشهاي ديني

پويايي معنوي و سياسي يک جامعه به حضور بالنده ارزشهاي ديني و ملي پذيرفته شده در آن جامعه و ميزان پايبندي افراد جامعه به آنها بستگي دارد.....

پويايي معنوي و سياسي يک جامعه به حضور بالنده ارزشهاي ديني و ملي پذيرفته شده در آن جامعه و ميزان پايبندي افراد جامعه به آنها بستگي دارد، بنابراين بهترين راه سالمسازي و افزايش آمادگي جامعه در برابر ترفند ها و توطئه هاي پيچيده دشمن، تلاش براي حفظ، دروني سازي و گسترش ارزشها در زندگي فردي و اجتماعي است. خانواده، به عنوان نخستين کانوني که در اين زمينه مي تواند نقش آفريني کند و پس از آن، مدرسه، آموزشگاه ها و دانشگاه ها بايد به اين امر مهم ،عنايت ويژه داشته باشند و به فراخور نياز افراد در دوره هاي گوناگون سني، آنان را ياري کنند زيرا فراهم آوردن زمينه هاي سالم تغذيه فکري براي نسل جديد، عبادت خواهد بود.

راههاي پيشگيري از انحراف فکري جوانان چيست؟

همان گونه که در تأمين سلامت جسمي افراد جامعه ، اولويت با پيشگيري و ايمن سازي افراد است ، در تأمين سلامت فکري و اعتقادي جامعه نيز بايد پاکسازي محيط از آلودگي ها يفکري ،رواني و اعتقادي و پيشگيري از گسترش آن را در اولويت قرار داد ، به همين دليل سياستگذاري هاي فرهنگي بايد به گونه هاي باشد که محيط خوب و سالمي براي جوانان و نوجوانان فراهم آيد.

نهادينه کردن شناخت و باورهاي ديني

بنيادي ترين روش براي پيشگيري ازفريب خوردن جوانان ، گسترش زمينه هاي شناخت معارف الهي و دروني سازي باورهاي مذهبي است. از آنجا که مذهب خداپرستي در آيينه فطرت انسان نهفته است ،کافي است پدران و مادران و کارگزاران فرهنگي با برنامه هاي تبليغي و هدايتي ، فطرت خداجوي جوانان و نوجوانان را شکوفا سازد . افزايش آگاهي ها به همراه دستيابي به معرفت و باورهاي ديني بايد به گونه هايي باشد که جوانان در برابر تبليغات دشمنان ، ايمن شوند.
بستر سازي براي حضور جوانان در مکان هاي مذهبي

فراهم آوردن زمينه حضور جوانان و نوجوانان در مساجد ، نماز جمعه و بهره گيري آنان از برنامه هاي سازنده و روحبخش مذهبي ، جوانان را با خدا مأنوس مي سازد و به زيور خوبي ها و زيبايي ها آراسته مي گرداند.
تشويق جوانان و نوجوانان به مطالعه کتابهاي سازنده

ممکن است برخي جوانان به دليل تبليغات رسانه هاي گروهي ، نسبت به آگاهي از مسايل ديني احساس بي نيازي کنند و انگيزه هاي براي مطالعه نداشته باشند. در اين صورت ،بايد بکوشيم اين احساس کاذب از ميان برود و انگيزه مطالعه در جوانان ايجاد شود .

انتخاب دوستان خوب و شايسته

گاه ديده شده است که همه عوامل تربيتي براي يک فرد فراهم بوده ، ولي رفت و آمد با دوستان ناباب ، او را منحرف کرده و از هدايت و رشد باز داشته است ، ممکن است چنين تصور شود که چه بسا جوان ، فردي را خوب و شايسته تشخيص دهد، در حالي که وي ، فردي مشکل دار و وابسته به جريان هاي ضد مذهبي باشد. پدر و مادر نيز نمي توانند براي فرزند جوانشان ، دوستان خوب و شايسته برگزينند ، پس مراد از اين موضوع چيست؟ در اين زمينه بايد گفت پدر و مادر مي توانند از همان دوران کودکي فرزندانشان ، دوستاني خوب و شايسته براي آنان انتخاب کنند ، چون تجربه نشان داده است که معمولا جوانان و بزرگسالان دوستي خود را با افرادي ادامه ميدهند که در دوران کودکي با آنان دوست بوده اند.
تهيه و تنظيم: ستوان يکم محمودجانلو مشاور و مددکار کلانتري 11 گلوگاه استان مازندران

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :