آخرین عناوین

جمعه 7 آبان 1395-10:3 کد خبر:32510

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان خبر داد:

3 کشته و زخمی در تصادف محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان گفت: تصادف 2 دستگاه خودروی سنگین ایسوزو و کامیون حمل شیر یک کشته و دو زخمی بر جای گذاشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،یوسف جغتا در شهرستان آمل، اظهار کرد: تصادف دو دستگاه خودروی سنگین در محور هراز سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.

وی افزود:این حادثه خونین رانندگی شامگاه پنج شنبه اتفاق افتاد که طی آن دو دستگاه خودروی سنگین کامیونت ایسوزو و کامیون حمل شیر یکی از شرکت‌های لبنی آمل با هم به شدت برخورد کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان تصریح کرد:خودروی کامیونت ایسوزو از محور فرعی کندلو در منطقه پل‌مون رینه قصد ورود به جاده اصلی و حرکت به سمت آمل را داشت که به دلیل عدم رعایت حق تقدم باعث سد راه و ایجاد حادثه دلخراش شد.

این مسئول ادامه داد:خودروی سنگین کامیون حمل شیر از مسیر جنوب به شمال در حال تردد از تهران به سمت آمل بود که به دلیل سنگینی خودرو نتوانست کنترل لازم را در اختیار گیرد.

جغتا با اشاره به اینکه در این حادثه رانندگی از بین سه سرنشین خودروی کامیونت یک نفر فوت کرده و دو نفر مصدوم شدند، بیان کرد: افراد مصدوم با حضور عوامل امداد و نجات و اورژانس 115 برای درمان به مراکز بیمارستانی منتقل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :