آخرین عناوین

شنبه 8 آبان 1395-10:49 کد خبر:32529

حواشی عجیب یک عزل و نصب در رامسر:

اداره ای با دو رییس!!

بیش از یک ماه ازصدور ابلاغ برکناری رییس سابق اداره تعاون روستایی رامسر میگذرد، اما مشخص نیست عدم تمکین مدیر معزول ، تا چه زمانی تداوم یابد؟


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از وارش، پس از دستور محمدرضا کریمی مدیر تعاون روستایی استان مازندران ،علی مرتضی کیهانیان رییس سابق اداره تعاون روستایی شهرستان رامسر از کار برکنار و به جای وی تورج امیر ارشدی معاون سابق جهاد کشاورزی این شهرستان بعنوان سرپرست این اداره از ابتدای مهر ماه نودو پنج منصوب گردید.

ابلاغی که پس از صدور چندان به مذاق مدیر سابق این اداره خوش نیامده و موجب گردید که نامبرده از تحویل کرسی ریاست و انتقال اختیارات خود به رییس جدید سرباز زند و حواشی جالبی را به همراه آورد به نحوی که تمامی کارمندان و پرسنل این اداره در مواجهه با این اقدام عجیب مدیر معزول خود ،در اقدامی عجیب تر به مرخصی همزمان رفته و محل کار را به نشانه اعتراض به وضعیت موجود ترک نمایند.

گزارش ها حاکی از آن است با توجه به اینکه بیش از یک ماه ازصدور ابلاغ فوق میگذرد اما همچنان اداره تعاون روستایی این شهرستان درگیر حواشی متعددی  است و مشخص نیست عدم تمکین مدیر معزول به ابلاغ مقام مافوق، تا چه زمانی تداوم یابد؟

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :