آخرین عناوین

شنبه 8 آبان 1395-16:9 کد خبر:32532

مسئولان فرودگاه پاسخگو باشند:

تجمع مالکان زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر

مالکان زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر در ورودی این فرودگاه تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان برای تعیین تکلیف زمین‌های خود شدند.


به گزارش خزرتیترخبر وبه نقل از فارس، مالکان زمین‌های اطراف فرودگاه نوشهر در ورودی این فرودگاه تجمع کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان برای تعیین تکلیف زمین‌های خود شدند.

مالکان این زمین‌ها که چهار سال نسبت به پرداخت قیمت زمین‌های خود انتظار کشیدند و همچنان مطالبات‌شان برای دریافت پول زمین‌های‌شان از سوی فرودگاه‌های کشور بی‌نتیجه مانده بود ظهر امروز به اتفاق اعضای خانواده خود در قسمت ورودی این ساختمان تجمع کردند.

پس برگزاری جلسات چند باره با مسئولان فرودگاه‌های کشور و استان، وعده‎های داده شده مبنی بر پرداخت قیمت زمین‌های مورد نظر باز هم بی‌اثر ماندن این جلسات و ندادن نتایج این تجمع صورت گرفته است.

ممنوع شدن ساخت ‌و ساز برای حدود چهار هکتار از اراضی اطراف فرودگاه نوشهر پس از نصب دستگاه کمک ناوبری از دلایل این تجمع عنوان شده است.

براساس این گزارش، بر این اساس مالکان زمین‍‌‌های اطراف اقدام به تجمع در ورودی خیابان منتهی به فرودگاه نوشهر کردند و خواستار پاسخگویی مسئولان فرودگاهی نسبت به پرداخت پول زمین‌هایشان شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :