آخرین عناوین

شنبه 8 آبان 1395-22:37 کد خبر:32539

شهروند مزد اعتماد به سرمربی خود را گرفت:

فرصتی دوباره برای شهروند و سرمربی کاربلد آن

فضای پیشرفت مهیاست، لذا یک  بار هم که شده ورزشی فکر کنید عمل کنید وحمایت کنید تا طعم شیرین موفقیت بر چهره هواداران تیم بنشیند.


به گزارش خزرتیترخبر،تیم شهروند در این چند بازی اخیر خود نشان داد بخوبی از این فرصت دو ماهه تعطیلی لیگ به نحو مطلوب استفاده کردند، سرمربی با دانش و باتجربه  بخوبی از این فرصت زمانی دوماه استفاده کردندو با شناخت نقاط ضعف تیم و گلوگاههایی که وجود داشت تمرینات منظم وبا برنامه را طراحی و به اجرا گذاشته به نظرم مهمترین کار رعدی ایجاد همدلی و انگیزه ورقابت سالم در تیم بود باید به ایشان وکل بازیکنان تبریک گفت، افزایش روحیه جنگندگی و بازی منطقی تا آخرین نفس از ویژگی های جدید تیم  بعد از دوماه تمرین دراين  فرصت زمانی بود.

قطعا از این فرصت زمانی تنها مربیانی میتوانن استفاده کنن که از دانش و هوش وتجربه بالا برخوردار باشند،بازیکنان تیم شهروند هم با رقابتی سالم و فهم متقابل از خواسته های سرمربی سهم شایانی در این موفقیت داشتند ،بازیکنانی که تا اینجا مکمل خوبی برای هم از نظر فنی و روانی بودند.

البته مشکلاتی در این چند بازی احساس شد که توجه  و رفع آن کمک شایانی به روند پيروزيها خواهد داشت، تقویت وحفظ روحیه بازیکنان برای هر بازی به طرق مختلف، ایجاد انگیزه جدید برای هر بازی، دوری از غرور کاذب،دوری از بازی احساسی ،تقسیم بندی ومدیریت در قوای جسمانی بازیکنان در طول بازی، پرهیز از خطاهای بی مورد دریافت کارتهای زرد و قرمز،حفظ آرامش تیمی ونیمکت تیم،شارژ بموقع مالی بازیکنان وکادر فنی در زمان ومکان مناسب، جدا از این موارد ذکر شده میتوان به نکات مثبت این چند بازی اشاره کرد.

بازی  خوب و با برنامه برای بیشتر لحظات بازی، کرنرها و خطاها با هدف کار شد که به گل هم رسيدیم بازی ترکیبی بازیکنان کاملا محسوس بود، فرصت های منجر به گل وموقعیتهای ایجاد شده در حد خوبی بود هر چند در زدن ضربات آخر عجول و با استرس عمل ميشه البته هنوز ساختار دفاعی تیم با مشکل روبروست که بیشتر به دفاع فردی وجاگیری و زمان سنجی بازیکنان برمیگردد.

البته در نیمه مربیان رعدی هوشمند انه و با تدبیر عمل کرده که پیروز نیمه ومیدان بودیم و تماشاگران که نقش بسزایی در موفقيت تیم داشتند و درآينده هم نقش خود را ایفا خواهند کرد.

اما مدیریت باشگاه بداند با توجه به اینکه شهرداری بدونه هیچ برنامه ریزی و سازماندهی ودر یک حرکت غیر عادلانه فقط به تیمهای منتسب به اعضای شورا کمک مالی میکند و این تیم با بودجه خوبی که شهرداری در اختیار آن گذاشته باید به نحو احسن استفاده کند و به وعده خود به بازیکنان و کادر فنی عمل کند و بموقع پاداشها را به کادر فنی و بازیکنان تزریق کند، این تیم ميتواند درآينده موفق عمل کند و در رده های بالا جدول قرار بگیرد.

قطعا نقش شما در روند اینکار خیلی مهم است ایجاد آرامش روانی برای کادر فنی و بازیکنان ،حضوری پررنگ و محسوس شما در کنار تیم، دوری از افکار گذشته و فقط اکتفا به ماندن در لیگ، استفاده از مشاورین امین، متخصص و دلسوز در هر حال فضای پیشرفت مهیاست لذا برای رضای خدا یک بار هم که شده ورزشی فکر کنید عمل کنید وحمایت کنید تا طعم شیرین موفقیت بر چهره هواداران و دوستداران تیم بنشیند.

با آرزوی موفقیت برای شما، کادر فنی، بازیکنان و هواداران

سید علی هاشمی/ کارشناس فوتسال

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :