آخرین عناوین

يکشنبه 9 آبان 1395-8:52 کد خبر:32543

رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان بابل بیان کرد:

فلاح استاندار ضعیفی است و اصلا از وی راضی نیستیم/موتور دانشگاه در مازندران خاموش است

در استان وضعیت به گونه ای شد که از میان آنهمه رجال شایسته فلاح استاندار می شود ، او هنوز نمی داند مدیریت یک استان ،مدیریتی کاملا سیاسی است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از عبارت، سه سال از استانداری ربیع فلاح و بیش از سه سال از ریاست جمهوری حسن روحانی گذشته و حالا رجال سیاسی و فرهنگی در کنار کارشناسان اقتصادی و اجتماعی در آستانه انتخابات بعدی ریاست جمهوری نظر خود را در باره عملکرد مردان تدبیر و امید رسانه ای می کنند.

احمد سرخپر رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان بابل و عضو شورای اصلاح طلبان استان از عملکرد استاندار همشهری اش راضی نیست و می گوید : ربیع فلاح جلودار نتوانسته است خواسته ها را برآورده کند و استاندار ضعیف و دورازانتظاری بوده است.

احمد سرخپر با اشاره به موفقیت روحانی در حوزه بین المللی، برجام را دستاوردی تاریخی خواند اما گفت: این موفقیت باعث شد روحانی از حوزه داخلی غفلت کند و راه را برای تمامیت خواهان باز بگذارد که اتفاق خوبی نبود.

رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان بابل تصریح کرد: متاسفانه مدیران خوب اصلاح طلب پشت درمانده و مدیران ضعیف و بعضا متضاد با شعارهای دولت به صحنه راه یافتند و شعار دوری از تندروها این مفهوم را ایجاد کرد که فضای حمایتی از مدیران از دست برود.

وی افزود: در نتیجه این سیاست، مدیران ضعیف ، مخصوصا در استان ها، از جمله مازندران، به کار گرفته شدند .

سرخپر گفت: با همین نگاه در استان وضعیت به گونه ای شد که از میان آنهمه رجال شایسته فلاح استاندار می شود،در مورد فلاح قبلا هم گفته ام و حالا هم به این مناسبت می گویم که وی تلاش می کند و دوندگی دارد، اما هنوز نمی داند مدیریت یک استان با مدیریت جهادکشاورزی و راه فرق می کند و مدیریتی کاملا سیاسی است.

این چهره شاخص اصلاح طلبی مازندران ادامه داد: مدیریت ارشد استان باید در دو بخش تولید و شادابی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گام بر می داشت که فلاح در حوزه شادابی سیاسی بسیار منفعلانه عمل کرد و در حوزه توسعه تولید و اقتصاد هم اتفاق خاصی نیافتاد.

رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان بابل گفت: اگرچه استانداری در بسیاری از مواقع مانع کار ما نشد،اما منفعلانه عمل کرد، اینکه مثلا مشکلات را رصد کنند و از نیروها دعوت به مشورت و همکاری کنند از وظایف اصلی استانداری است.

امروز نه تنها این اتفاق نیافتاده بلکه هیچ تلاشی از طرف دولت در استان برای جذب آرای مردم و جلب نظر نخبگان نمی بینیم و بنده اصلا از این استاندار راضی نیستم.

سرخپر که به نظر دل پُری از استاندار مازندران دارد افزود: متاسفانه رئیس جمهور نیز از استان ها غفلت کردند،در حوزه های مختلف شاهد انفعال دولت در استان بوده ایم، مثلا در حوزه انتقال آب خزر انگار نه انگار اتفاقی افتاده و استاندار آخرین نفری است که اظهارنظر می کند.

رئیس شورای اصلاح طلبان شهرستان بابل تصریح کرد: اگر رئیس جمهور رای شمالی ها را می خواهد باید در برنامه های زیست محیطی و سیاسی اش در این حوزه تغییرات بیشتری داشته باشد،همچنین حوزه سیاست باید شاداب تر شود.

سرخپر در پایان با بیان اینکه دانشگاه ها فعلا فعال نیستند و این مایه تاسف است گفت: اگر بخواهیم فضای سیاسی کشور روبه جلو حرکت کند موتورش در دانشگاه ها است که این موتور در مازندران کاملا خاموش است .

دانشگاه ها جنب و جوش و پرسشگری را در صدر کار خود قرار می دهند و فضای منتقدانه را در کشور پرورش می دهند ،اما تحقیقیات نشان می دهد انگیزه دانشجویان در مازندران بسیار کم شده و این بی تعهدی روی آنها نیز اثر گذاشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :