آخرین عناوین

يکشنبه 9 آبان 1395-12:0 کد خبر:32549

با حراست وزارت ورزش مشکل داریم:

در هیأت تیراندازی مازندران چه می‌گذرد؟/ می‌گویند فشار می‌آوریم تا رئیس هیأت را برداریم

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: حراست وزارت ورزش چند ماهی است که برای توزیع فشنگ در بخش اهداف پروازی در استان مازندران مشکلاتی را ایجاد کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازتیتر امروز، نواب نوری در خصوص مشکلات هیئت تیراندازی استان مازندران در تامین فشنگ در رشته اهداف پروازی گفت: متاسفانه چند ماهی است که در بحث تامین فشنگ در مازندران دچار مشکل هستیم، این استان از بهترین‌ها در  بخش همگانی  و آماتور است و اواخر هفته علاقه‌مندان در این رشته را در قالب مسابقات گردهم می‌آورد و با این کار بسیاری از شکارچیان سازماندهی شدند و از آسیب محیط زیست در این استان جلوگیری می‌شود.

وی در ادامه افزود: چند ماه است که در بحث صورت مصرفی فشنگ در این استان با حراست وزارت ورزش مشکل داریم و آخرین صحبت آنها نیز این است که آن‌قدر در این موضوع به فدراسیون و استان فشار می‌آوریم تا رئیس هیئت را عوض کنیم ما نیز در پاسخ به حراست وزارت ورزش اعلام کردیم که برکناری رئیس هیئت تنها در اختیار مجمع هیئت استان است و اگر هم از سوی رئیس هیئت تخلفی صورت گرفته باید رای دادگاه اعلام و براساس آن رئیس هیئت عزل شود، متاسفانه این ادبیات قانون‌مندی دولت است.

دبیر فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد: در استانی که تیراندازان زیادی حضور دارند، چند ماهی است که به صورت قطره‌چکانی فشنگ توزیع می‌شود و با حجم زیادی از مراجعه‌کنندگان در استان روبه‌رو هستیم.

حراست در اساسنامه فدراسیون هیچ نقشی ندارد اما جالب است که ما حتی برای حمل و نقل فشنگ‌ها در فدراسیون نیز باید از حراست مجموعه آزادی اجازه بگیریم. این فشارها به رشته تیراندازی ضربه خواهد زد.

نوری در خصوص ادامه همکاری لازلو سوچک سرمربی مجارستانی تیم ملی تیراندازی نیز گفت: متاسفانه موضوع آن طوری که در رسانه‌ها مطرح می‌شود نیست.

لازلو هیچ‌گاه با دلخوری از ایران نرفت او با من رفاقت نزدیکی دارد و چند ماه قبل از المپیک اعلام کرد که می‌خواهد به دلیل برخی از مشکلات خانوادگی بازنشسته شود و دیگر نمی‌خواهد به صورت تمام‌ وقت نه در ایران و نه در کشور دیگری حضور داشته باشد.

وی در همان زمان می‌خواست این موضوع را رسما اعلام کند اما از او خواستم تا کمی صبر کند چون ممکن بود در چند ماه آینده نظرش تغییر کند،وی قبل از المپیک نیز دوباره این خواسته را مطرح کرد اما قرار شد به خاطر حفظ روحیه تیراندازان و آرامش تیم این موضوع را علنی نکند.

وی در ادامه افزود: ما موضوع ادامه همکاری با لازلو به صورت پاره‌وقت را مطرح کردیم اما قرار شد که این کار چند ماهی بعد از المپیک انجام شود تا هم سر فرصت لازلو مدتی را استراحت کند و در کنار خانواده باشد و هم فدراسیون فرصت داشته باشد تا طبق توافق پیش برود و اقساط وی را پرداخت کند.

دبیر فدراسیون تیراندازی یادآور شد: لازلو بعد از المپیک با من تماس گرفت و گفت در مسابقات فینال فینالیست‌ها در ایتالیا می‌خواهد در کنار تیم ملی باشد و این موضوع به خواست خودش بود و ما هم به او گفتیم اگر حضورش در کنار تیم ملی سخت نیست در آن مسابقات این کار را انجام دهد.

نوری در خصوص میزان پرداخت مطالبات سرمربی مجارستانی نیز گفت: 3 مرحله از بدهی‌های وی پرداخت شده یک مرحله آن قبل از المپیک، یک مرحله بعد از المپیک و مرحله سوم نیز 10 روز پیش بوده است و تقریبا دوسوم از بدهی وی را پرداخت کردیم و تنها 2 قسط باقی مانده است، ما با این سرمربی مشکل مالی نداریم و پیش‌نویسی از قرارداد برای ادامه همکاری با وی آماده کردیم و این هفته برای او ارسال می‌کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :