آخرین عناوین

سه شنبه 11 آبان 1395-9:59 کد خبر:32575

در واکنش یه چرایی دعوت از روسای هیات‌ها با خانواده‌ به شمال:

از جیب هزینه می‌کنم، به کسی ربطی ندارد

کاندیدای انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: از جیبم برای روسای هیات‌های استانی هزینه می‌کنم، این موضوع به هیچ کس ربطی ندارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا، محمد عبداللهی درباره دعوتنامه‌ای که برای روسای هیات‌های استانی ارسال کرده و در آن از آن‌ها به همراه خانواده‌هایشان دعوت کرده تا مهمان هیات دوچرخه‌سواری مازندران باشند، تصریح کرد: اینکه هیات استان به تکالیف خودش عمل کند یک مقوله است و اینکه من امتیازاتی را به همکاران خود بدهم بحث دیگری است.

ما قرار است مسابقه‌های جایزه بزرگی را در مازندران برگزار کنیم، به فدراسیون هم نامه رسمی فرستادیم و از سرپرست فدراسیون دعوت کردیم که حضور داشته باشد.

او ادامه داد: با این کار می‌خواستیم این مسابقه‌ها را بهانه‌ای کنیم تا مشکلات هیات‌های استانی را که وجه مشترک همه است، به اطلاع سرپرست برسانیم.

در سال جاری از اداره کل و فدراسیون مبلغی دریافت نکرده‌ایم بنابراین به چه صورت می‌شود هیات را اداره کرد،من به عنوان رییس هیات مازندران 2 روز پیش تصمیم داشتم با سرپرست فدراسیون صحبت کنم اما موفق نشدم بنابراین چکار می‌توان کرد.

عبداللهی در مورد اینکه آیا خانواده روسای هیات‌های استانی را هم دعوت کرده است، تصریح کرد: بله، من آن‌ها را دعوت کردم و این یک مساله شخصی است،از جیب خودم دارم هزینه می‌کنم.

اختیار خودم را دارم و به کسی ارتباطی ندارد، هر کسی هم خواست تشریف می‌آورد،کسی که بحث شائبه انتخابات برایش پیش آمده، خب نیاید، کسی را اجبار نکرده‌ایم.

او افزود: زمانی که انصاری هم سرپرست بود، همه افراد را جمع کرد و با پول خود به مشهد برد،ما مسابقه‌هایی را داریم برگزار می‌کنیم، حالا ممکن است بحث تبلیغاتی هم باشد و هیچ قانونی وجود ندارد که کار من اشتباه است، زیرا من از جیب خود هزینه می‌کنم.

رییس هیات دوچرخه‌سواری مازندران در مورد پرداخت نشدن جوایز دلاری تور مازندران در سال 92 گفت: در آن زمان من، رییس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان با مناف هاشمی جلسه‌ای برگزار کردیم.

 قرار شد که وزارت ورزش مبلغ 100 میلیون تومان به فدراسیون بدهد، 50 میلیون آن بابت بدهی هتل باشد و 50 میلیون آن هم جوایز دلاری، 30 میلیون تومان هم خود فدراسیون بدهد، 20 میلیون تومان هم ما بگذاریم و با مبلغ 100 میلیون، جوایز تور مازندران را پرداخت کنیم اما فدراسیون فقط 50 میلیون تومان پول هتل را به ما پرداخت کرد.

من چندین بار هم پیگیر شدم که اگر فدراسیون جوایز تور را هم پرداخت کرده صورتحساب آن را برای من بفرستند.

او در مورد صحبت‌های برخی از روسای هیات‌های استانی مبنی بر اینکه چرا روسای هیات‌ها را در سال‌های گذشته به مسابقه‌های جایزه بزرگ مازندران دعوت نشده‌اند، گفت: آن موقع پول نداشتم، الان پول دارم و این کار را انجام می‌دهم،به صراحت می‌گویم دنبال تبلیغات هستم، هر مرجع قانونی هم می‌خواهد بیاید جلوی من را بگیرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :