آخرین عناوین

سه شنبه 11 آبان 1395-10:51 کد خبر:32576

پایگاه خبری پلیس خبر داد:

برگزیده اخبار ناجای مازندران در یک نگاه

کشف 15 ميليارد ريالي کالاي قاچاق در مازندران/اعتراف زوج سارق به 32 فقره سرقت /کشف 40 ميليون ريالي طلاجات و جواهرات سرقتي /دستگيري سارقان خودرو و 110ميليون ريالي جواهرآلات  


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل پايگاه خبري پليس ،مهمترین اخبار ناجای مازندران به شرح ذیل می باشد:

کشف 15 ميليارد ريالي کالاي قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به انهدام دو باند قاچاق کالا در استان، از کشف 15 ميليارد ريالي کالاي قاچاق در مهرماه سال جاري در سطح استان خبر داد.

 سيد محمود ميرفيضي گفت: در راستاي مقابله بي امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" و حمايت از توليدات داخلي، اين فرماندهي با استفاده از همه ظرفيت ها و امکانات،طرح هاي مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وي تصريح کرد: طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت کالاهاي گمرکي، دخاني، ترانزيتي، فرآورده هاي شيلاتي و کالاهاي تعزيراتي با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در مهرماه سال جاري در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

ميرفيضي، با اشاره به انهدام دو باند تهيه و توزيع کالاي قاچاق، گفت: کشف بيش از 11 تن برنج قاچاق، يک تن و 700کيلو گرم شکر،34 هزار و 260 نخ سيگار قاچاق خارجي، چهار دستگاه خودرو و موتور سيکلت قاچاق، چهار هزار قلم انواع لوازم بهداشتي و آرايشي ، سه تن و 350 کيلو گرم کودشيميايي قاچاق و فرآورده هاي شيلاتي از جمله کشفيات کالاي قاچاق بوده است.

فرمانده انتظامي استان مازندران ارزش ريالي کشفيات کالاي قاچاق در مهرماه سال جاري را بيش از 15 ميليارد و 488 ميليون ريال اعلام کرد و افزود: 252 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکيل و تحويل مرجع قضائي شد و در اين ارتباط بيش از 48 متهم به قاچاق کالا شناسايي و دستگير شدند.

ميرفيضي با اشاره به اجراي بيش از 9 مرحله طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در سطح استان، از کشف بيش از 150 ميليارد ريال کالاي قاچاق در مدت شش ماهه نخست امسال خبر داد.

وي عدم خريد کالاي بي کيفيت خارجي قاچاق در بازار و حمايت از توليدات داخلي را در پيشگيري از قاچاق کالا مهم دانست و تاکيد کرد: تحقق شعار " اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" نياز به عزم همگاني دارد.

کاهش 26 درصدي کشته شدگان حوادث رانندگي در مازندران

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به کاهش حوادث رانندگي منجر فوت در مهرماه سال جاري، از کاهش 26 درصدي کشته شدگان حوادث رانندگي طي اين مدت خبر داد.

 سيد محمود ميرفيضي با اعلام اين خبر، افزود: برابر آمارها در يک ماه گذشته از مهرماه سال 1395 نسبت به مدت مشابه سال قبل ،آمار حوادث رانندگي منجر به فوت 24درصد کاهش داشته است.

وي تصريح کرد: در همين ارتباط آمار کشته شدگان حوادث رانندگي نيز در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 26 درصد کاهش داشته است. 

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به ارتقاء سطح دانش و فرهنگ ترافيک در جامعه از رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از سوي رانندگان وسايل نقليه و شهروندان در معابر عمومي و محورهاي مواصلاتي استان خبر داد.

ميرفيضي با بيان اينکه 46 درصد کشته شدگان حوادث رانندگي درون شهري را عابران پياده تشکيل مي دهند، افزود: بيشترين علت تامه تصادفات با 38 درصد مربوط به عدم توجه به جلو و 25 درصد مربوط به عدم رعايت حق تقدم بوده است.

فرمانده انتظامي استان مازندران در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به انهدام هفت باند تهيه و توزيع موادمخدر از کشف بيش از 368 کيلو گرم انواع موادمخدر در مهرماه سال جاري خبر داد و افزود: در اين ارتباط تعداد زيادي از متهمان به موادمخدر دستگير و تحويل مرجع قضائي شدند.

ميرفيضي با اشاره به کاهش پنج درصدي وقوع سرقت در شش ماهه نخست امسال از افزايش کشفيات جرايم خبر داد و افزود: در حوزه جرايم سايبري نيز شاهد افزايش 83 درصدي کشفيات هستيم.

اعتراف زوج سارق به 32 فقره سرقت در قائم شهر

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، از شناسايي و دستگيري زوج سارق منزل با 32 فقره سرقت و کشف نيم کيلو طلا و جواهرات سرقتي خبر داد.

شعبان مهري اواتي گفت: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت از منزل يکي از شهروندان ، موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني رد يک دستگاه خودرو را در اين سرقت شناسايي کردند و با شناسايي خودرو در يکي از ميادين اصلي شهر، اين خودرو را مورد تعقيب و مراقبت قرار دادند.

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، خاطر نشان کرد: ماموران در اقدامي غافلگيرانه اين خودرو را متوقف و زوج سارق را دستگير کردند.

مهري، گفت: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به 32 فقره سرقت منزل اقرار کردند و در بازرسي از خودروي آنان نيم کيلو طلا و جواهر آلات سرقتي کشف شد.

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

اجراي طرح مقابله با سرقت و دستگيري 6 سارق حرفه اي در شهرستان بابل

 فرمانده انتظامي شهرستان بابل از اجراي طرح مقابله با سرقت هاي خرد و کشف 18 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .

سيد محسن جعفري فرمانده انتظلامي شهرستان بابل گفت : به منظور ارتقاي امنيت اجتماعي ، طرح مقابله با سرقت هاي خرد در اين شهرستان به مرحله اجرا در آمد .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل افزود : در اجراي اين طرح ماموران با انجام تحقيقات گسترده پليسي موفق به شناسائي 6 سارق حرفه اي اموال داخل خودرو ، منزل و مغازه در اين شهرستان شدند .

جعفري ادامه داد : ضمن هماهنگي با مرجع قضائي متهمان در عملياتي ضربتي توسط ماموران دستگير شدند.

وي اضافه کرد : اين متهمان در بازجوئي ها و تحقيقات پليسي تاکنون به 18 فقره سرقت از اماکن و اموال داخل خودرو در اين شهرستان اعتراف کردند .

جعفري در خاتمه گفت : متهمان پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است .

کشف 40 ميليون ريالي طلاجات و جواهرات سرقتي در قائم شهر

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، از شناسايي و دستگيري سارق حرفه اي منزل و کشف 40 ميليون ريال طلاجات و جواهرآلات سرقتي خبر داد.

شعبان مهري با اعلام اين خبر افزود:در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در شهر"ارطه" قائم شهر، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتري 13 اين فرماندهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق شدند، سارق منزل را که از سارقان حرفه اي و سابقه دار بوده را شناسايي کنند.

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، خاطر نشان کرد: با شناسايي مخفيگاه متهم و هماهنگي قضائي، ماموران شب گذشته اين فرد را حين سرقت شناسايي و دستگير کردند.

مهري با اشاره به اينکه متهم در بازجويي هاي فني پليس به نه فقره سرقت از منزل در شهر "ارطه" و روستاهاي حومه اقرار کرد،افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهم اموال مسروقه و طلاجات به ارزش 40 ميليون ريال کشف شد.

سرپرست انتظامي شهرستان قائم شهر، گفت: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد.

دستگيري سارقان خودرو و 110ميليون ريالي جواهرآلات در آمل

سرپرست پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري دو سارق به عنف خودرو و کشف 10 فقره سرقت خودرو و 110 ميليون ريالي طلاجات و جواهرآلات خبر داد.

عبدالله رضواني با اعلام اين خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت به عنف خودرو در سطح استان و شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان و شهرستان آمل قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران با انجام تحقيقات از مالباختگان و اقدامات اطلاعاتي و فني، رد يکي از سارقان به نام "روزبه – ش" را در منطقه "چمستان نور" شناسايي کردند.

سرپرست پليس آگاهي فرماندهي انتظامي مازندران، خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه تحقيقات يکي از همدستان اين فرد به نام "محمدرضا – ص" را به اتهام سرقت خودرو شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير کردند.

رضواني با اشاره به اقدامات ويژه پليسي براي شناسايي مخفيگاه متهم رديف اول و دستگيري اين فرد از هماهنگي با مرجع قضائي و تشکيل تيم ويژه عملياتي خبر داد و افزود: ماموران در عملياتي ضربتي متهم را دستگير کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهمان در تحقيقات وبازجويي هاي فني پليس، به بيش از 10 فقره سرقت به عنف خودرو و سرقت طلاجات و جواهرآلات به ارزش 110 ميليون ريال اقرار کردند.

متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با صدور قرار روانه زندان شدند.

اخطار پلمب براي واحدهاي صنفي عرضه پوشاک نامتعارف در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از اجراي طرح نظارتي بازديد از واحدهاي صنفي عرضه پوشاک در اين شهرستان خبر داد .

زمان شاليکارفرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد گفت : به منظور جلوگيري از توليد و عرضه پوشاک و البسه نامتعارف ، طرح نظارت بر صنوف عرضه پوشاک در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومي اين شهرستان قرار گرفت.

شاليکار افزود : در اجراي اين طرح که با همکاري اداره نظارت بر اماکن عمومي استان و نمايندگاني از شهرستان هاي نور ، آمل و نوشهر به اجرا در آمد ، از 53 واحد صنفي عرضه پوشاک در اين شهرستان بازديد شد.

وي ، تصريح کرد: در بازديد به عمل آمده از اين واحدهاي صنفي به 19 واحد صنفي اخطار پلمب داده شد و 4 واحد صنفي متخلف نيز پلمب شد.

شاليکار در پايان خاطر نشان کرد : در اجراي اين طرح  115 عدد البسه منقوش با تصاوير مبتذل،چسبان و شيشه اي ، 27 عدد مانکن غيرمتعارف و 7 عدد فلش مموري حاوي تصاوير مبتذل از واحدهاي صنفي متخلف کشف شد .

کشف 50 ميليون ريال چک پول تقلبي از سارقان مسلح در چالوس

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، از شناسايي و دستگيري دو سارق مسلح و کشف بيش از 50 ميليون ريال چک پول هاي جعلي خبر داد.

سيد عيدالله منتظري با اعلام  اين خبر افزود: در ساعت يک بامداد پنجم آبان ماه سال جاري، ماموران انتظامي اين فرماندهي حين گشت زني در منطقه "مرزن آباد" به دو نفر به نام هاي "حسين–ش" و "نوذر - د" اهل يکي از استان هاي غربي کشور مظنون شدند و اين افراد را دستگير کردند.

وي تصريح کرد:ماموران در بازرسي بدني از اين افراد يک قبضه سلاح کمري و مقاديري مدارک مسروقه به همراه بيش از 50 ميليون ريال چک پول هاي 100 هزار توماني و 50 هزار توماني کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس،افزود: متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به سرقت از منزل يکي از شهروندان در منطقه "مرزن آباد" اقرار کردند.متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

دستگيري سارق اماکن متبرکه با 30فقره سرقت در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسائي ودستگيري سارق اماکن و بقاع متبرکه با30 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

زيدالله کاظمي فرمانده انتظامي شهرستان ساري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،گفت: در پي وقوع سرقت هاي مکرر از اماکن و بقاع متبرکه در روستاهاي بخش چهار دانگه کياسر ، موضوع در دستور کار کلانتري ها و پاسگاه هاي اين منطقه قرار گرفت .

فرمانده انتظامي شهرستان ساري ، افزود: در اجراي اين ماموريت ، ماموران پاسگاه هاي انتظامي تلمادره و کياسر با انجام تحقيقات پليسي موفق به شناسائي متهم به نام "ج- الف "که با يک دستگاه خودروي پرايد اقدام به سرقت از اين اماکن مي کرد ، شدند.

به گفته کاظمي: ضمن هماهنگي با مرجع قضائي متهم که در حال پرسه زني در يکي از روستاهاي اين شهرستان بوده است ، در اقدامي عملياتي دستگير شد .

 وي افزود: در بازديد از خودروي متهم 5 ميليون ريال وجه نقد سرقتي به همراه ابزار سرقت شامل چکش ، پتک و100 عدد کليد کشف شد .

کاظمي همچنين ،اظهار داشت: در بازجوئي هاي به عمل آمده ، متهم تاکنون به 30 فقره سرقت از بقاع متبرکه و اماکن مذهبي در روستاهاي بخش کياسر اعتراف کرد.

متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و موضوع در دست بررسي است .

توقيف 5 هزار و 600 دستگاه وسيله نقليه متخلف در مازندران

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مازندران، از توقيف بيش از پنج هزار و 600 دستگاه خودرو و موتورسيکلت متخلف در مهرماه سال جاري در سطح استان خبر داد.

مهدي باقري با اعلام اين خبر، افزود:در راستاي برقراري نظم و امنيت ترافيکي و انضباط اجتماعي، ماموران پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان در سطح معابر عمومي و خيابان ها ضمن کنترل ترافيک با خودروها و موتور سيکلت هاي متخلف برابر قانون برخورد کرده اند.

وي تصريح کرد: در مهرماه سال جاري بيش از سه هزار و 158 دستگاه خودرو و دو هزار و 510 دستگاه موتور سيکلت متخلف به علت تخلفات حادثه ساز، نداشتن مدارک و عدم پرداخت جريمه بيش از 10 ميليون تومان برابر تبصره ماده هشت قانون راهنمايي و رانندگي متوقف و به پارکينگ منتقل شدند.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان مازندران با اشاره به کاهش 20 درصدي حوادث رانندگي منجر به فوت درون شهري در مهرماه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 7 درصدي کشته شدگان حوادث رانندگي در طول اين مدت خبر داد.

باقري همچنين از کاهش 10درصدي کل تصادفات در مهرماه سال جاري در مقايسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: در تصادفات جرحي 9درصد و تصادفات خسارتي 19 درصد کاهش داشته ايم.

وي با اشاره به تغييرات جوي هوا و آغاز فصل سرما و بارش باران و برف در محورهاي مواصلاتي و خيابان ها، به رانندگان وسايل نقليه توصيه کرد: ضمن رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي ، از سرعت و سبقت غيرمجاز خودداري کنند.

روي پنجره تنهايي

يکي يکدانه پسر بابا،در سه سالگي در فراغ باباي پليس خود بر روي پنجره تنهايي چنان زار مي گريست که دل سنگ هم کباب مي شد.

تنها چهار روز از زمان جدايي از پدر مي گذشت، پدر خانواده سه سال براي ماموريت اداري به منطقه غرب کشور اعزام شده بود، به علت مشکل مالي توان انتقال خانواده به محل کار خود را نداشت، پسرک نيز بي نهايت به پدر وابسته بود، هر روز هنگام ورود پدر از محل کار به منزل دم در نشسته و پدر را با چشمان زيباي خود بدرقه مي کرد.

داخل خانه، مادر ظاهرا توان پر کردن جاي خالي پدر را براي تنها دلبند خود نداشت، پدر نه تنها پدر بود براي شيرمرد سه ساله، بلکه رفيق و همبازي مهرباني بود که در آن لحظه ديدن رويش براي اين مرد کوچک آرزويي بزرگ بود.

مانند ابر بهاري از چشمانش اشک مي ريخت، چنان زار گريه مي کرد و پدرش را صدا مي زد که دل هر رهگذري با ديدن وي بر روي پنجره بدرد مي آمد. بعد از نزديک به يک ساعت گريه و زاري خسته و ناتوان در حالت نشسته خوابش برد که مادر با دستان مهربانش وي را از روي پنجره برداشته در رخت خوابش قرار داد.

بهانه جويي و پرخاشگري، به خاطر غيبت پدر از منزل کار هر روزه پسرک تنها بود، مادر خانه هم از دوري همسر مي ناليد و هم از ناسازگاري هاي پسرک مظلوم و پرخاشگر خود، نمي دانست که چه کند، در منزل دوستان و آشنايان نيز پسرک با کسي کنار نمي آمد.

ديگر صداي مادر بزرگ مهربان و قصه هايش لذت و جذابيت گذشته را برايش نداشت، بعد از بازي چند دقيقه اي با همسن و سالانش خيلي سريع گوشه گيري و بهانه جويي را مجددا آغاز مي کرد،هنگام يادگيري بازي جديد توسط همسن و سالان خود از اقوام و آشنايان ظاهرا کم مي آورد.

رفته رفته محيط براي مادر و حتي برخي از همسايه ها از رفتارهاي ناسازگارانه پسرک و گريه هاي وقت و بي وقتش غير قابل تحمل مي شد،گاهي تب مي کرد و زماني نيز با بي حالي و شدت خستگي به خواب مي رفت.

پس از بازگشت پدر و حضور ده روزه در منزل، در مرحله دوم غيبت جناب سروان پسرک که بازگشت پدر را تجربه کرده بود، رفتارش تا حدود زيادي تغيير کرد، اما حتي ماه هاي بعد پسرک هيچ وقت نشاط و شادابي گذشته را از خود نشان نداد،در بسياري از فعاليتهاي گروهي در جمع همسن و سالان مشارکت نمي کرد.

براي کوچکترين محروميت عصبي شده و با پرخاشگري به اطرافيان حمله مي کرد، زد و خورد با بچه هاي همسن و سال و کم تواني در يادگيري، جيغ زدن هاي پياپي و ناسازگاري از ويژگي هاي اصلي اين کودک بود.

نظر کارشناس:

نگهداري و تربيت کودکاني که محکوم به تک فرزندي مي باشند، بسيار سخت بوده و مهارت خاصي را با صرف هزينه و انرژي ويژه اي را مي طلبد.

فرزندان از طفوليت بسياري از مهارتهاي زندگي را از طريق بازي بويژه بازي با همسن و سالان خود کسب مي کنند، اگر در خانواده برادر و خواهر همسن و يا نزديک به سن و سال خود داشته باشند، ديگر براي بازي کمتر سراغ پدر و يا مادرمي روند، در غير اين صورت والدين بايد جاي برادر و ياخواهر بزرگتر و يا همسن را براي فرزند خود پرکنند.

بازي کودکان تک فرزند با والدين علاوه بر تامين مشغله هاي ذهني کودک و پيشرفت فکر و کسب مهارتهاي زندگي کودک،موجب افزايش دلبستگي کودک به والدين بويژه والدي که نيازهاي عاطفي و ...وي را تامين مي نمايد،مي شود.

به همين دليل در زمان غيبت چنين والديني اين افراد از نظر روحي و رواني آسيب بسيار جدي اي را متحمل خواهند شد، آنها احساس مي کنند بزرگترين منبع حمايتي خود را از دست داده اند،گريه و بي قراري در کنار احساس دلبستگي و دلتنگي از ويژگي هاي اصلي اين افراد مي باشد.

گوشه گيري، انزوا، کاهش توان يادگيري در کنار کاهش تمرکز، غمگيني و تحريک پذيري و پرخاشگري از ويژگي هاي اين کودکان مي باشد.

اگر وضعيت به همين روال ادامه پيدا کرده و کودک براي ساليان متوالي غيبت يکي از والدين خود را مدام تحمل کند، آسيب ها جدي تر بوده و اين موضوع بر شخصيت کودک در بزرگسالي تاثيرات منفي خواهد گذاشت.

اين موضوع در زمان غيبت يک يا هردو والدين به علت طلاق آنها جدي تر بوده و در چنين وضعيتي فرزند آسيب بيشتري را خواهد ديد.

افسردگي در کودکان يک نشانه مهمي دارد و آن برعکس افراد بزرگسال پرخاشگري و بعضا گوشه گيري مي باشد،اين افراد رفتارهاي انفعالي از خود نشان داده و سعي مي کنند، از جمع فاصله بگيرند.

در تحصيلات موفق نبوده چون قدرت يادگيري آنها به علت کاهش توان يادگيري در حد پاييني قرار مي گيرد،در اين صورت تبديل به افرادي مي شوند که داراي عزت نفس و اعتماد بنفس پاييني مي باشند،چرا که به علت عدم مهارتهاي لازم زندگي براي کسب و کار، احساس کارايي پاييني دارند. احتمال رفتار بزهکارانه و حتي مجرمانه در چنين افرادي بسيار زياد مي باشد.

از ديگر آسيب هايي که به شخصيت چنين افرادي وارد مي گردد اين موضوع مي باشد که چنين افرادي در پي غيبت مادر از نظر رفتاري خود را به مادر نزديک کرده و خلق و خوي زنانه را در خود گسترش مي دهند،يعني رشد شخصيتي اين افراد تک بعدي خواهد بود،آنهم گرايش به زنانه و اين براي آينده فرد جالب نخواهد بود.

همچنين است که هر فرد عادي بايد در وجود خود هم شخصيت زنانه و هم مردانه را رشد دهد،اما يکي از اين دو شخصيتها با توجه به جنسيت فرد بايد غالب باشد،يعني مرد بايد بيشتر در خود شخصيت مردانه را گسترش دهد تا حين انجام وظايف خود به عنوان يک مرد ويا پدر موفق عمل کند،اما در جايش بايد از روحيات مهربانانه و دلسوزانه که معمولا از آن به عنوان ويژگي هاي رفتاري جنس مخالف ياد مي کنند برخوردار باشد تا بتواند فردي موفق و بهنجار محسوب شود.

بنابراين پيشنهاد مي شود، هيچ وقت خانواده خود را به علت فقر و بي پولي و يا به هر بهانه اي ديگر از خود دور نکنيد، به ويژه در ماموريت هاي طولاني مدت، چرا که فرزندان به والدين خود نياز دارند( البته نبايد از نياز همسران به يکديگر نيز غافل شد.)

نويسنده: سروان قاسم گرجي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي بهشهر

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :