آخرین عناوین

پنجشنبه 13 آبان 1395-17:28 کد خبر:32600

عصر امروز رخ داد:

آتش‌سوزی واحد مسکونی و انبار کاه در نیچکوه نوشهر/ خسارت 100 درصدی به مالکان و جهیزیه عروس

عصر امروز چهار دستگاه منزل مسکونی و انبار کاه در نیچکوه شهرستان نوشهر در آتش سوخت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مقارن عصر امروز دو واحد مسکونی و دو واحد انبار کاه در روستای نیچکوه بخش کجور دچار حریق شد.

بر اساس این گزارش و با اطلاع مردمی دو دستگاه خودروی آتش نشانی از شهر کجور به منظور اطفای حریق به روستای نیچکوه اعزام شدند و این در حالی است که خودروی آتش‌نشانی شهر پول به دلیل مشکلات فنی قادر به اعزام نبود.

خودروهای آتش‌نشانی شهر کجور پس از رسیدن به روستای نیچکوه با تلاش‌های فراوان اقدام به خاموش کردن آتش کردند اما آنچه در این بین مشهود بود کمبود امکاناتی بود که آتش‌نشانان در اختیار داشتند ولی بالاخره توانستند آتش را مهار کنند.

همچنین در این آتش‌سوزی به دو واحد مسکونی همراه با لوازم خانگی و جهیزیه عروس و دو واحد انبار کاه به طور کامل در آتش سوختند.

دهیار روستای نیچکوه نیز در این حادثه که به کمک اهالی منزل رفته بود دچار خفگی و بیهوشی ناشی از استنشاق دود آتش شد که با تلاش مردم به صورت سرپایی مداوا شد.

براساس این گزارش، نبود یا کمبود امکانات ویژه اطفای حریق در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرهای کجور و پول و نیز نبود ایستگاه آتش‌نشانی در دهستان زانوس رستاق سبب بروز مشکلات عدیده‌ای برای روستاییان بخش کجور می‌شود که نمونه بارز آن خسارت 100 درصدی آتش در روستای نیچکوه بود.

خانواده‌های آسیب دیده از این آتش‌سوزی به شدت نیاز به کمک‌های اولیه برای اسکان و گذران امور زندگی خود دارند که امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی هر چه سریع‌تر نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :