آخرین عناوین

جمعه 14 آبان 1395-15:0 کد خبر:32604

انتقاد تند امام جمعه رامسر از شهردار:

مسافرت یک ماهه شهردار داد امام جمعه را در آورد

امام جمعه رامسر گفت: شهردار رامسر یک ماه به مسافرت خارج از شهر رفته و شهر را با وجود مشکلات فراوان به حال خود رها کرده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از ایسنا ، سید جعفر رضایی در خطبه های نماز جمعه امروز رامسر با انتقاد شدید از عملکرد ضعیف شهردار رامسر اظهار کرد: با وجود مشکلات فراوان در شهر رامسر که هیچکدام حل نشده است شهردار شهر را به  حال خود رها کرده و هفته ها در مسافرت خارج از کشور بسر می برد.

وی افزود: به جای نصب المان در وسط شهر باید اقدامی برای ساخت بازار ماهی فروشان صورت گیرد که تبعات زیست محیطی داشته و بی فکری محض است که باید در مکان دیگری ساخته می شد.

رضایی خطاب به مسئولان گفت: برای شهر  و مردم دل بسوزانید و کسی که خودمحورانه کار کند موفق نمی شود.

امام جمعه رامسر، رامسر را محروم ترین شهر استان مازندران خواند و تصریح کرد: در بخش اشتغال و مدیریت شهری و لوله کشی آب شدیدا مشکل وجود دارد و زیرساخت ها در رامسر بسیار ضعیف است.

وی افزود: با کوچکترین بارندگی رامسر دچار آبگرفتگی می شود و شهردار اعلام می کند که سیل آمده که نادرست بوده زیرا به علت جمع شدن چوب ها و خار و خاشاک در بلوار معلم تجمع آب صورت گرفت.

رضایی امکانات رامسر در جذب توریسم را ضعیف خواند و گفت: رئیس جمهور بداند شهر رامسر در زیرساخت ها ضعیف بوده و محروم ترین شهر از لحاظ امکانات است.

امام جمعه رامسر افزود: رهاکردن شهر در مدیریت شهری قابل پذیرش نیست و شهر نیاز به رسیدگی در همه امور دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :