آخرین عناوین

شنبه 15 آبان 1395-11:25 کد خبر:32612

مدیر امور آبفای سوادکوه شمالی خبر داد:

اجرای بیش از 1300 متر اصلاح شبکه طی هفت ماه اخیر

مدیر امور آبفای سوادکوه شمالی، از اجرای بیش از 1300 متر اصلاح شبکه طی هفت ماه اخیر خبر داد.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، مدیر امور سوادکوه شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، 1386 متر اصلاح شبکه در این امور انجام شد.

براساس این گزارش، عارف درزی، با اعلام خبر بالا، افزود: این مقدار اصلاح شبکه به صورت امانی و پیمانی با هزینه ای در حدود 80 میلیون تومان اجرا شد.

وی، ادامه داد: در این مدت نسبت به استاندارد سازی و نصب 200 فقره انشعاب جدید نیز اقدام شد.

مدیر امور سوادکوه شمالی، با اشاره به تهیه نقشه آبرسانی در این امور ادامه داد:نقشه آبرسانی به منظور برنامه نویسی در خصوص راهکارهای کنترل فشار شبکه شهری، جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش هزینه ها در امور شکستگی ، مرئی سازی و نصب شیر فلکه در اماکن حساس تهیه شد.

درزی، در بخش دیگری از سخنانش، به اجرای مانور رفع شکستگی خطوط انتقال آب در این امور خبر داد و گفت: این مانور با دو اکیپ عملیاتی و توزیع آب با تانکرسیار در هفته پدافند غیرعامل اجرا شد.

مدیر امور سوادکوه شمالی، ادامه داد: این امور شهر شیرگاه و 3 روستای چالی، دنگه سر و تپه سر را با مجموع 4هزار مشترک پوشش می دهد.

عارف درزی، افزود: آب شرب مشترکین این امور از طریق 2 دهنه چشه دراسله و گلاب دره با ظرفیت حدود 50 لیتر در ثانیه و 2 حلقه چاه رزو با 20 لیتر تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد:  چاه های رزو در مواقع پیک مصرف وارد مدار می شود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :