آخرین عناوین

پنجشنبه 20 آبان 1395-8:0 کد خبر:32662

شهردار نکا استعفا داد:

استعفای اولین شهردار در مازندران در سال آخر/ مشاوری که سرپرست شد

شهردار نکا که از مهرماه 93 به عنوان شهردار نکا انتخاب شده بود، روز گذشته استعفای خود را اعلام کرد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از خزر 24، سید عیسی میری که از مهرماه 93 به عنوان شهردار نکا انتخاب شده بود، روز گذشته استعفای خود را اعلام کرد.

براساس این گزارش،علی درخشانی‌فر یکی از اعضای شورای شهر نکا با تأیید این مطلب به خبرنگار ما گفت: میری علت استعفای خود را مشکلات شخصی عنوان کرد و نیز با درخواست او موافقت شد.

سید عیسی میری که از مهرماه 93 به عنوان شهردار نکا انتخاب شده بود، روز گذشته استعفای خود را اعلام کرد، لذا اعضای شورای شهر نکا در نامه‎ای از او خواستند که در صحن شورا حاضر شود و علت استعفای خود را بیان کند اما او در ذیل نامه قید کرد که نمی‌تواند در این جلسه حاضر شود.

علی درخشانی‌فر افزود: براساس نظر و تصمیم اعضای شورای شهر نکا، حسین‎جان محسنی که پیش از این مشاور سید عیسی میری (شهردار مستعفی نکا) بود؛ به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب شد.

لازم به یادآوری است که حسین‌جان محسنی عنوان معاونت فنی شهرداری نکا را در کارنامه خود دارد و در 17 شهریور 93 نیز با استعفای سید میرزا اسدی بهزادکلایی شهردار وقت، به عنوان سرپرست شهرداری نکا منصوب شده بود و پس از مدتی، سید عیسی میری جانشین او شد، در حالی که مشکلات مالی و تنش‌های داخلی علت استعفای شهردار قبلی نکا بود اما میری که تا امروز عنوان شهردار نکا را داشت؛ به دلیل مشکلات شخصی از سمت خود کناره‎گیری کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :