آخرین عناوین

جمعه 21 آبان 1395-17:58 کد خبر:32667

انتقاد امام جمعه قائم‌شهر:

ساختمان جدید بیمارستان رازی قائم‌شهر 4 سال راکد مانده است

امام جمعه قائم‌شهر گفت: احداث ساختمان جدید بیمارستان رازی در این شهرستان از چهار سال گذشته راکد مانده که علت آن را نمی‌دانم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان، با بیان اینکه انسان روزی به دنیا می‌آید و یک روز هم از دنیا می‌رود، اظهار کرد: مهم این است که چگونه و در شرایطی می‌رود.

وی افزود: باید دید که انسان، با حفظ ایمان و اسلام از دنیا می‌رود یا خدای ناکرده وقت رفتن عاری از نشانه‌های ایمان است.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه هفته کتاب‌خوانی را در پیش داریم کتاب را انیس خوبی برای انسان برشمرد.

این مسئول تصریح کرد:  انس با کتاب بر آگاهی انسان می‌افزاید و به منزله غذای روح است چرا که گاهی انسان در منجلاب غرق می‌شود و کتاب خوب می‌تواند راهنمای راه باشد.

معلمی در ادامه به مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان رازی قائم‌شهر اشاره کرد و ادامه داد: رئیس سابق این بیمارستان در مدتی که مسؤولیت این بیمارستان را بر عهده داشت بسیار دلسوز و کارآمد عمل کرد و نمی‌توان از وی توقع معجزه داشت.

وی اظهار کرد: حادثه‌ای که اخیراً برای یکی از بیماران رخ داد مشکل مدیریتی نبود و سبب آزرده شدن رئیس بیمارستان شد و اصرار داشت که این پست را رها کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمارستان رازی تنها بیمارستان دولتی در این شهر است که با داشتن سابقه 70 ساله کهنه و تجهیزات آن فرسوده شده است، تصریح کرد: احداث ساختمان جدید هم از چهار سال پیش راکد مانده که علت آن را نمی‌دانم.

این مسئول ادامه داد: از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواستم تا پیگیر مسئله باشند و با گزارشاتی که ارائه دادند دیدم که پیگیر هستند.

معلمی گفت: مرکز درمانی طوبی با کمک بهداشت و درمان قرار است با بودجه 5 میلیارد تومانی در این شهرستان احداث شود و عده‌ای معتقدند با راه‌اندازی این مرکز در محل تعیین شده ارباب رجوع و کارمندان به دلیل ترافیک دچار مشکل می‌شوند و برخی‌ها به تهران خبر بردند که بنده این محل را برای احداث پارکینگ نماز جمعه می‌خواهم و از همین تریبون اعلام می‌کنم این حرف دروغ و تهمت است و هرگز بحث احداث پارکینگ نبود.

وی اظهار کرد: گاهی پیشنهاد می‌شود شهرداری از مراکز خدماتی عوارض نگیرد و این در حالی است که یک شهروند کم درآمد هم عوارض می‌دهد و اگر قرار است شهرداری عوارض نگیرد باید پیشنهاد دهند تا به صورت قانون مصوب درآید و اگر جایی قانون اشکال دارد باید به دنبال اصلاح آن باشند.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر ادامه داد: در انتخابات گذشته کسی را تأیید و یا تکذیب نکرده‌ام و شایعه شد که این کار را انجام دادم و معتقدم بررسی نظارت‌ها مرجع قانونی دارد و فردی که در انتخابات به ناحق رأی می‌دهد گناه خودشان است.

معلمی در پایان به انتخابات در آمریکا اشاره کرد و گفت: انتخابات در این کشور تازه اتفاق افتاد و به هیچ کدام نمی‌توان اعتماد کرد و باید منتظر ماند تا ببینیم چگونه عمل می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :