آخرین عناوین

جمعه 21 آبان 1395-18:11 کد خبر:32669

نماینده بابلسر و فریدونکنار بیان کرد:

وضعیت دپوی زباله در بابلسر و فریدونکنار نگران‌کننده است

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار گفت:از وضعیت کنونی دپوی زباله در بابلسر و فریدونکنار نگران هستیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، ولی‌الله نانواکناری در دومین همایش بررسی مشکلات روستاهای فریدونکنار با محوریت روستاهای بخش دهفری، اظهار کرد: دلیل این جلسات فقط شنیدن مشکلات مردم نیست و در همین بخش مسئولان باید در رفع این مشکلات نیز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه بر همین اساس زمان برگزاری این جلسات هر 6 ماه یک بار است، تصریح کرد: در این مدت مصوبات تعیین‌شده باید به انجام برسد و پیگیر روند اجرایی و برنامه‌ریزی‌ها برای تحقق مصوبات است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مردم منطقه در پیشرفت امور، بیان کرد: بالاترین ثواب آن است که مردمی که در مشارکت و عمل به تعهد خود بیشتر از آنچه توقع می‌رفت عمل کردند، از ما راضی باشند و اکنون نوبت مسؤولان است تا در انجام تعهدات خود به درستی عمل کنند.

این مسؤول با تشریح برخی پیگیری‌های مشکلات مردم منطقه در سطح استانی، خاطرنشان کرد: جلسه‌ای ویژه با حضور فرمانداران بابلسر و فریدونکنار، معاون عمرانی استاندار مازندران و بیش از 10 مدیرکل استانی برگزار و مشکلات منطقه بررسی شده است.

نانواکناری ادامه داد: بازبینی کامل طرح هادی که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دهیاران است در نشستی که با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس و استاندار مازندران با مجمع نمایندگان استان برگزار شد مورد تأکید ویژه نمایندگان مازندران قرار گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت آب شرب و کشاورزی منطقه، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که بدون شک در نطق پیش از دستور کار خود در مجلس به آن می‌پردازم، وضعیت بد آب شرب و کشاورزی منطقه است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار درمجلس شورای اسلامی با اشاره به لایروبی انهار شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، اظهار کرد: یکی از کارهای خوب صورت‌گرفته در بحث آب کشاورزی لایروبی مکانیزه بیش از 45 کیلومتر از انهار منطقه است که از ابتدای نهر روستای احمد چاله پی بابل شروع شده و تا انهار حوزه باریکرود ادامه دارد و به‌زودی به پایان می‌رسد.

نانواکناری در پایان با تأکید بر اینکه به نظر کارشناسان امر در تاریخ منطقه این لایروبی با این وسعت به صورت مکانیزه سابقه ندارد، گفت: از وضعیت کنونی دپوی زباله در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار نگران هستیم، البته دغدغه‌های مردم در این زمینه به معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط ‌زیست اطلاع ‌رسانی شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :